- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Joomla testen
- keeskramer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 11 maanden geleden #474
door keeskramer
Beantwoord door keeskramer in topic Re: Joomla testen
Omdat ik geen expert ben durf ik zoiets niet, dus dacht ik dat het veiliger was om te experimenteren binnen mijn eigen computer. De site draait nu nog goed maar ik weet niet voor hoelang. hij draait nu op Joomla 1.5.0
Uiteindelijk wil ik naar 2.7 of hoger, maar als ik daar ben is updaten m.i. geen probleem meer .
Ik probeer het nu met kickstart, www.akeebabackup.com/videos/1024-ab04.html .
Uiteindelijk wil ik naar 2.7 of hoger, maar als ik daar ben is updaten m.i. geen probleem meer .
Ik probeer het nu met kickstart, www.akeebabackup.com/videos/1024-ab04.html .
Onderwerp is gesloten.
- Jheroen
- Gebruiker
11 jaren 11 maanden geleden #479
door Jheroen
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Joomla testen
1.5.0 is voor de 1.5 serie al erg oud, de laatste build was 26 ???
Joomla 2.5.8 is de laatste van de 2.5 serie maar daar kan je niet zo 1-2-3 naar updaten...
Joomla 2.5.8 is de laatste van de 2.5 serie maar daar kan je niet zo 1-2-3 naar updaten...
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Onderwerp is gesloten.
- keeskramer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 11 maanden geleden #481
door keeskramer
Ja dat weet ik, maar het gaat in eerste instantie of de bewuste plugin werk in een latere versie, daar hebben we veel geld aan uitgegeven.
Updaten zal in stapjes moeten, of de plugin (als die werkt) in een latere versie weer inpassen.
Updaten zal in stapjes moeten, of de plugin (als die werkt) in een latere versie weer inpassen.
Onderwerp is gesloten.
- paulush
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 11 maanden geleden #486
door paulush
Beantwoord door paulush in topic Re: Joomla testen
Hallo Kees, hoe ziet de huidige site eruit, wat is het www,adres.. ?
Onderwerp is gesloten.
- keeskramer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 11 maanden geleden #487
door keeskramer
De site is
www.filmhuisenkhuizen.nl
Onderwerp is gesloten.
- paulush
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 11 maanden geleden #491
door paulush
Beantwoord door paulush in topic Re: Joomla testen
Hallo Kees,
Prima site, vooral inhoudelijk. Op het gebied van vormgeving kunnen jullie nog alle kanten uit.
Wat ik begrijp is dat jullie willen gaan updaten,met stapjes enzo..Dit lijkt mij een heilloze weg en wellicht overbodig..
Waarom niet meteen een compleet nieuwe joomla 2.5.8.of 3.. site bouwen..? Jullie site is één van het blog-type en dat zijn modellen waarin ,voor beginners die zich in de materie willen verdiepen, uitstekende resultaten te behalen zijn..
Er zijn veel gratis/goedkope Joomla-templates te verkrijgen voor jullie wensen,én.. je kunt de site op je PC -Wamp of Xampp server bouwen en je plug-in testen voordat je deze vervangt...win-win..
:offtopic_happy:-ben trouwens wel benieuwd wat voor dure plug-in jullie aangekocht hebben zonder te weten of je 'm kon gebruiken..?-
Prima site, vooral inhoudelijk. Op het gebied van vormgeving kunnen jullie nog alle kanten uit.
Wat ik begrijp is dat jullie willen gaan updaten,met stapjes enzo..Dit lijkt mij een heilloze weg en wellicht overbodig..
Waarom niet meteen een compleet nieuwe joomla 2.5.8.of 3.. site bouwen..? Jullie site is één van het blog-type en dat zijn modellen waarin ,voor beginners die zich in de materie willen verdiepen, uitstekende resultaten te behalen zijn..
Er zijn veel gratis/goedkope Joomla-templates te verkrijgen voor jullie wensen,én.. je kunt de site op je PC -Wamp of Xampp server bouwen en je plug-in testen voordat je deze vervangt...win-win..
:offtopic_happy:-ben trouwens wel benieuwd wat voor dure plug-in jullie aangekocht hebben zonder te weten of je 'm kon gebruiken..?-
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden