Skip to main content

Vraag Website kopieeren als basis voor nieuwe website

• siswd
  • siswd's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 11 maanden geleden #7495 door siswd
Er stonden in mijn database 2 verschillende prefixen....dus dacht de hosting dat het daarmee opgelost was. Maar dat bleek niet zo te zijn...beetje jammer. Ondertussen ook geprobeerd om met Akeeba een backup te maken alleen daar loopt hij op vast. Dus moet ik toch maar even afwachten.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• siswd
  • siswd's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 11 maanden geleden #7516 door siswd
Met dank aan het idee van Leen van kickstart is het eindelijk gelukt. De hosting kon mij niet verder helpen, verwees mij naar een forum....(beetje jammer). Maar dat idee had ik zelf al gehad. De site welke ik wilde overplaatsen heeft in libaries/tdpdf/cache een heleboel bestandjes staan waar de backup van akeeba op bleef hangen :( Gelukkig nog een oudere backup staan. Die samen met kickstart geinstalleerd, kickstart doorlopen en alles draait weer als een tierelier!!

Bedankt allemaal weer voor het meedenken. Wel apart dat je op een forum beter en sneller wordt geholpen dan bij een hosting....maar ja opgelost is opgelost.

Meer
10 jaren 11 maanden geleden #7536 door Ron
Hallo,

mooi dat opgelost is  ;)

Veel hosting bedrijven hebben een streven om binnen 24 uur te reageren.
Het voordeel van ons forum is dat er meer mensen actief zijn de gehele dag dus dan ook snel reageren.
En hoe meer mensen mee denken en helpen des te sneller het probleem is opgelost.

Veel plezier hier verder  ;D

Groeten Ron

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden
Gemaakt door Kunena