Skip to main content

Vraag Upgrade van 1.5 naar 2.5 fout gegaan?

Meer
10 jaren 6 maanden geleden #7722 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: Upgrade van 1.5 naar 2.5 fout gegaan?
Als ik een site migreer dan komt er altijd de kostenpost artikelen nalopen erbij.
Dit is inderdaad heel veel werk want elk artikel moet gecontroleerd worden of er een interne link in staat.
Als het bedrijf heeft aangegeven dat zij de site zouden migreren voor bedrag X dan hoort dat er ook bij en hebben zij de fout gemaakt door het niet mee te nemen in de prijsafspraak.
Dus als ik jouw was dan zou ik ook terug gaan.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
  • ruitenbeek61
  • ruitenbeek61's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 6 maanden geleden #7723 door ruitenbeek61
Beantwoord door ruitenbeek61 in topic Re: Upgrade van 1.5 naar 2.5 fout gegaan?
Dag Allemaal,

Zowel op het forum als via PB's heb ik begrepen dat controle van linken na migratie had moeten gebeuren en de taak is van degene die ik ingehuurd heb.
Ik heb het bedrijf al aangeschreven en nu is het afwachten wat hun antwoord is.
Doen ze de upgrade opnieuw of stoppen ze ermee :(

Bedankt voor het meedenken!!!

Lily
Onderwerp is gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
10 jaren 6 maanden geleden #7724 door Otto
Beantwoord door Otto in topic Re: Upgrade van 1.5 naar 2.5 fout gegaan?
Hoi Lily,

Het is geen kwestie van opnieuw, maar een kwestie van de klus gewoon afmaken.
Succes!

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
Onderwerp is gesloten.
  • ruitenbeek61
  • ruitenbeek61's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 6 maanden geleden #7725 door ruitenbeek61
Beantwoord door ruitenbeek61 in topic Re: Upgrade van 1.5 naar 2.5 fout gegaan?

Hoi Lily,

Het is geen kwestie van opnieuw, maar een kwestie van de klus gewoon afmaken.
Succes!


Hoi Otto,

Heb je helemaal gelijk in, maar men reageert niet eens op mijn mail dat ze die klus moeten afmaken.
Ze krijgen tot morgen de tijd om te reageren en dan zeg ik de samenwerking op. Niet leuk, maar ik ga niet nog langer wachten totdat ze daar aan de gang gaan.........

Groetjes,
Lily
Onderwerp is gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
10 jaren 6 maanden geleden #7726 door Otto
Beantwoord door Otto in topic Re: Upgrade van 1.5 naar 2.5 fout gegaan?
Hoi Lily,

Ik hoop voor jou dat je de factuur nog niet voldaan hebt.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
Onderwerp is gesloten.
  • ruitenbeek61
  • ruitenbeek61's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 6 maanden geleden #7737 door ruitenbeek61
Beantwoord door ruitenbeek61 in topic Re: Upgrade van 1.5 naar 2.5 fout gegaan?
Dag Allemaal,

Bedankt voor het meedenken en ik kan vertellen dat er een goed gesprek heeft plaatsgevonden.
Een derde persoon gaat de site bekijken en eventueel een oplossing voorstellen.
Ik wacht dat rustig af en ben blij dat de lucht geklaard is.

Groeten,
Lily

Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden
Gemaakt door Kunena