- Ontvangen bedankjes 0
Vraag problemen met upgraden van 2.5 naar 3.x
- Dirk
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
9 jaren 11 maanden geleden #10661
door Dirk
problemen met upgraden van 2.5 naar 3.x werd gestart door Dirk
Ik beheer een website voor een fotoclub. Kan deze website redelijk onderhouden, maar daar houdt het bij op.
Heb hem nl. noodgedwongen moeten overnemen. Nu moet ik upgraden van 2.5 naar 3.3.6. Heb gedaan wat ik moet doen, alle extensies die zelf zijn geplaatst uitgezet, foutopsporing aangezet e.d.. Nu moet ik in de Backend onder Componenten Joomla/Update aanklikken om te kunnen updaten. Deze optie is bij mij niet aanwezig. Als ik in het controlepaneel op het joomla icoon klik dan kom ik wel in het Joomla/Update venster. Klik op optie en verander lange termijn in korte termijn en opslaan. Nu krijg ik de volgende mededeling: Fatal error: Call to a member function filter() on a non-object in/. Mijn vraag, hoe nu verder.
Heb hem nl. noodgedwongen moeten overnemen. Nu moet ik upgraden van 2.5 naar 3.3.6. Heb gedaan wat ik moet doen, alle extensies die zelf zijn geplaatst uitgezet, foutopsporing aangezet e.d.. Nu moet ik in de Backend onder Componenten Joomla/Update aanklikken om te kunnen updaten. Deze optie is bij mij niet aanwezig. Als ik in het controlepaneel op het joomla icoon klik dan kom ik wel in het Joomla/Update venster. Klik op optie en verander lange termijn in korte termijn en opslaan. Nu krijg ik de volgende mededeling: Fatal error: Call to a member function filter() on a non-object in/. Mijn vraag, hoe nu verder.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 203
9 jaren 11 maanden geleden #10664
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: problemen met upgraden van 2.5 naar 3.x
Hallo Dirk,
Allereerst Namens het gehele Mijnjoomlaforum Team hartelijk Welkom op het Forum.
Tevens heb ik de vraag even in het Joomla 2.5 gedeelte gezet.
Voordat je echt verder gaat .
Heb je wel eerst een goede back-up gemaakt van de site zoals hij nu werkt.?(anders kan je niet terug bij eventuele fout)
En het is beter om eerst te kijken of de huidige site geheel up to date is en vooral nu al geen fouten bevatten .
Staat de site online zo ja een linkje er na toe is wel handig.
En verder zou ik zelf dus eerst een en ander uit proberen met een kopie in sub domein of lokaal op de pc met wamp of xampp etc
Allereerst Namens het gehele Mijnjoomlaforum Team hartelijk Welkom op het Forum.
Tevens heb ik de vraag even in het Joomla 2.5 gedeelte gezet.
Voordat je echt verder gaat .
Heb je wel eerst een goede back-up gemaakt van de site zoals hij nu werkt.?(anders kan je niet terug bij eventuele fout)
En het is beter om eerst te kijken of de huidige site geheel up to date is en vooral nu al geen fouten bevatten .
Staat de site online zo ja een linkje er na toe is wel handig.
En verder zou ik zelf dus eerst een en ander uit proberen met een kopie in sub domein of lokaal op de pc met wamp of xampp etc
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Dirk
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 11 maanden geleden #10667
door Dirk
Beantwoord door Dirk in topic Re: problemen met upgraden van 2.5 naar 3.x
Dag Leen,
Dank je wel voor de reactie. Ik heb door mijn host en test laten maken en daar is weer een back-up van gemaakt.
Mijn huidige site is up-to-date(link naar website: www.fotoclubvelp.nl )De link is naar mijn officiële website, want in de testsite zijn alle foto's verwijderd i.v.m. ruimte gebrek. In het scherm van Joomla Update staat wel een foutmelding; Fout tijdens het laden van component: com_joomlaupdate, 1. Zou dat de boosdoener kunnen zijn?
Mvrgr. Dirk
Dank je wel voor de reactie. Ik heb door mijn host en test laten maken en daar is weer een back-up van gemaakt.
Mijn huidige site is up-to-date(link naar website: www.fotoclubvelp.nl )De link is naar mijn officiële website, want in de testsite zijn alle foto's verwijderd i.v.m. ruimte gebrek. In het scherm van Joomla Update staat wel een foutmelding; Fout tijdens het laden van component: com_joomlaupdate, 1. Zou dat de boosdoener kunnen zijn?
Mvrgr. Dirk
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 203
9 jaren 11 maanden geleden #10668
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: problemen met upgraden van 2.5 naar 3.x
Hallo Dirk,
Zo dat is een knap uitgebreide website dat upgrade zal niet echt gemakkelijk gaan denk ik maar eerst die foutmelding zal denk ik toch weg moeten.
Wat heb je staan als je kijkt bij administratie extensies > Pluginbeheer: Plugins en administratie extensies Extensiebeheer: Beheren en daar laat zoeken op joomla! of update zie mijn plaatjes
Zo dat is een knap uitgebreide website dat upgrade zal niet echt gemakkelijk gaan denk ik maar eerst die foutmelding zal denk ik toch weg moeten.
Wat heb je staan als je kijkt bij administratie extensies > Pluginbeheer: Plugins en administratie extensies Extensiebeheer: Beheren en daar laat zoeken op joomla! of update zie mijn plaatjes
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Ron
- Administrator
9 jaren 11 maanden geleden #10669
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: problemen met upgraden van 2.5 naar 3.x
Hallo,
vanaf welke joomla 2.5 versie wilt u upgrade?
Groeten Ron
vanaf welke joomla 2.5 versie wilt u upgrade?
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
- Dirk
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 11 maanden geleden #10671
door Dirk
Beantwoord door Dirk in topic Re: problemen met upgraden van 2.5 naar 3.x
Dag Leen,
Bijgaand hetgeen wat ik zie wat jij mij vroeg.
Bijgaand hetgeen wat ik zie wat jij mij vroeg.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden