- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Wit scherm na nieuwe upload backup
- siswd
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
9 jaren 8 maanden geleden #10859
door siswd
Wit scherm na nieuwe upload backup werd gestart door siswd
Ik had voor de website cheapandroid.nl een upgrade geprobeerd naar joomla 3 (vanaf joomla 2.5.28) i.v.m. dat 2.5 niet meer wordt ondersteund. Hierbij kreeg ik op een gegeven moment een wit scherm. Hierbij kon ik niet meer terug of via het admin gedeelte inloggen. Dus er was iets fout gegaan met de upgrade. Ik had voor die tijd alles via FTP gedownload als backup. Dus ik de upload opgestart. Na een paar dagen uploaden ( in de map libaries zitten waarschijnlijk superveel bestanden want daar heeft hij een paar dagen over gedaan, wat wel erg vreemd was) stond alles weer online, maar ik blijf een wit scherm houden, zowel aan de front als de back.....
Ik heb al de config.php op error max gezet, alleen dan nog zie ik niks....iemand een idee?
Alvast bedankt.
Ik heb al de config.php op error max gezet, alleen dan nog zie ik niks....iemand een idee?
Alvast bedankt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ron
- Administrator
9 jaren 8 maanden geleden #10862
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Wit scherm na nieuwe upload backup
Hallo,
download eens de volledige joomla 2.5.28 unzip deze op je pc.
Verwijder de instalatie map uit deze map.
De rest van de bestanden upload je met ftp dus naar je root.
Hiermee overschrijdt je deze de oude (niet werkende) joomla bestanden.
Alle aanpassingen zoals afbeeldingen, artikelen, extensies blijven behouden met deze methode!
Raar trouwens dat je dagen bent bezig geweest met uploaden!
Hoe groot is je site dan? En hoe snel is je internet verbinding.
Het kan nu gebeurt zijn dat door het lange uploaden niet alles is goed overgekomen. Dus vandaar dat ik hier boven aan geef dat je joomla er opnieuw op moet zetten dus overschrijden!
Succes ermee.
Groeten Ron
download eens de volledige joomla 2.5.28 unzip deze op je pc.
Verwijder de instalatie map uit deze map.
De rest van de bestanden upload je met ftp dus naar je root.
Hiermee overschrijdt je deze de oude (niet werkende) joomla bestanden.
Alle aanpassingen zoals afbeeldingen, artikelen, extensies blijven behouden met deze methode!
Raar trouwens dat je dagen bent bezig geweest met uploaden!
Hoe groot is je site dan? En hoe snel is je internet verbinding.
Het kan nu gebeurt zijn dat door het lange uploaden niet alles is goed overgekomen. Dus vandaar dat ik hier boven aan geef dat je joomla er opnieuw op moet zetten dus overschrijden!
Succes ermee.
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
- siswd
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 8 maanden geleden #10863
door siswd
Beantwoord door siswd in topic Re: Wit scherm na nieuwe upload backup
Bedankt, ga ik vanavond eens proberen. Er zit ergens iets in de map libaries (volgens mij een soort cache bestanden) die de site bijna 1,5 GB maken, de rest is niet zo groot....maar ik heb geen idee wat deze bestanden zijn.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 201
9 jaren 8 maanden geleden #10865
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Wit scherm na nieuwe upload backup
Hallo Siswd,
Zo grote website
Maar de echte website is dus nu uit de lucht begrijp ik.
En je had een soort back-up-met ftp gedaan maar heb je ook
je database via phpmyadmin ge back-up of op een andere manier ?
Zo grote website
zal het toch niet zijn of heb je ergens foto's ingeladen.?die de site bijna 1,5 GB
Maar de echte website is dus nu uit de lucht begrijp ik.
En je had een soort back-up-met ftp gedaan maar heb je ook
je database via phpmyadmin ge back-up of op een andere manier ?
M.v.g Leen
- siswd
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 8 maanden geleden #10867
door siswd
Beste Leen,
Ik heb inderdaad wel foto's ingeladen, maar die staan volgens mij niet in de map libaries, dus volgens mij zit daar ergens iets niet goed. Ik heb niks gedaan met een backup van de database Dus hoop dat dat allemaal nog intact is. Ik zag dat 2.5 niet meer word ondersteund. Deze website wordt bijna niet meer gebruikt dus ik dacht even proberen, maar dat werd een drama...nu vanavond maar even proberen de oplossing die Ron aangaf.
Ik heb inderdaad wel foto's ingeladen, maar die staan volgens mij niet in de map libaries, dus volgens mij zit daar ergens iets niet goed. Ik heb niks gedaan met een backup van de database Dus hoop dat dat allemaal nog intact is. Ik zag dat 2.5 niet meer word ondersteund. Deze website wordt bijna niet meer gebruikt dus ik dacht even proberen, maar dat werd een drama...nu vanavond maar even proberen de oplossing die Ron aangaf.
- siswd
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 8 maanden geleden #10881
door siswd
Beste Ron,
Super bedankt! Dit was inderdaad de oplossing. Nu heb ik alleen nog een lap met foutmeldingen staan op de site:
"Unknown column 'a.title_alias' in 'field list' SQL=SELECT" etc.
Ik heb hier en daar gelezen dat dit te maken zou hebben dat de tabelen al op joomla 3 staan en dat die koppeling niet gemaakt kan worden. Hebben jullie een idee hoe ik dat nog kan oplossen?
Ik heb echt een hoop schik van dit forum trouwens!!!
Super bedankt! Dit was inderdaad de oplossing. Nu heb ik alleen nog een lap met foutmeldingen staan op de site:
"Unknown column 'a.title_alias' in 'field list' SQL=SELECT" etc.
Ik heb hier en daar gelezen dat dit te maken zou hebben dat de tabelen al op joomla 3 staan en dat die koppeling niet gemaakt kan worden. Hebben jullie een idee hoe ik dat nog kan oplossen?
Ik heb echt een hoop schik van dit forum trouwens!!!
Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden