Vraag Tijdens Akeeba Backup Internal Server Error
- Ron van Meijer
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
10 jaren 1 week geleden #11141
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Tijdens Akeeba Backup Internal Server Error werd gestart door Ron van Meijer
Deze melding kreeg ik toen ik rustig met Akeeba Backup aan het werk ging. Het gebeurde aan het einde van de backup. Wie weet raad?
[img]http://www.zvhoorn.nl/images/ISE while backup.JPG[/img]
[img]http://www.zvhoorn.nl/images/ISE while backup.JPG[/img]
Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
- Ron
-
- Administrator
-
10 jaren 1 week geleden #11142
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Tijdens Akeeba Backup Internal Server Error
Hallo,
genoeg ruimte nog op je server?
Groeten Ron
genoeg ruimte nog op je server?
Groeten Ron

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Onderwerp is gesloten.
- Ron van Meijer
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
10 jaren 1 week geleden #11144
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Re: Tijdens Akeeba Backup Internal Server Error
Daar zeg je wat Ron, ik zal er naar kijken zo.
Thanx
Thanx
Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
- Ron van Meijer
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
10 jaren 1 week geleden #11146
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Re: Tijdens Akeeba Backup Internal Server Error
Ron,
Helaas maar dat is niet het geval. Ik krijg er gewoon geen backup meer uit. Ik ben nu bezig om een 2e joomla (3.3.6) omgeving neer te zetten, ga alles oversponzen hiernaar en dan maar hopen dat alles wederom werkt. Genoeg geknoeid zou ik zeggen de website moet immers blijven draaien.
Helaas maar dat is niet het geval. Ik krijg er gewoon geen backup meer uit. Ik ben nu bezig om een 2e joomla (3.3.6) omgeving neer te zetten, ga alles oversponzen hiernaar en dan maar hopen dat alles wederom werkt. Genoeg geknoeid zou ik zeggen de website moet immers blijven draaien.
Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
- Ron
-
- Administrator
-
10 jaren 1 week geleden #11147
door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: Tijdens Akeeba Backup Internal Server Error
Hallo,
misschien heb je wat aan onderstaande link.
www.akeebabackup.com/support/akeeba-back...ing-error-2-2-2.html
www.akeebabackup.com/support/akeeba-back...-error-2.html#p78915
Kunnen dus meerdere oorzaken hebben.
Groeten Ron
misschien heb je wat aan onderstaande link.
www.akeebabackup.com/support/akeeba-back...ing-error-2-2-2.html
www.akeebabackup.com/support/akeeba-back...-error-2.html#p78915
Kunnen dus meerdere oorzaken hebben.
Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
- Ron van Meijer
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
10 jaren 1 week geleden #11185
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Opgelost!!
Ik heb een nieuwe Joomla versie in een directory op de server geïnstalleerd, dus Joomla 3.3.6. in een directory, toen de hele site opnieuw opgebouwd en daar een back-up van gemaakt. Dit verliep zonder één probleem.
Vermoedelijk is er heel wat mis in de 'huidige' configuratie want er was/is ruimte zat op de server.
Maar nu moet ik het terugzetten in de root maar daar heb ik hier een vraag voor uitgezet. forum.mijnjoomlaforum.nl/joomla-3-0-inst...rplaatsen-naar-root/
Ik heb een nieuwe Joomla versie in een directory op de server geïnstalleerd, dus Joomla 3.3.6. in een directory, toen de hele site opnieuw opgebouwd en daar een back-up van gemaakt. Dit verliep zonder één probleem.
Vermoedelijk is er heel wat mis in de 'huidige' configuratie want er was/is ruimte zat op de server.
Maar nu moet ik het terugzetten in de root maar daar heb ik hier een vraag voor uitgezet. forum.mijnjoomlaforum.nl/joomla-3-0-inst...rplaatsen-naar-root/
Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden