- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Jupgrade 1.5. - 2.5
- Wil
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
9 jaren 7 maanden geleden #11376
door Wil
Beantwoord door Wil in topic Re: Jupgrade 1.5. - 2.5
: Keej, 't is gelukt - in die zin dat ik nu wel weer een 2e backend heb
www.mijnsite.nl/jupgrade/administrator/index.php
Met dien verstande dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen deze aan te passen voordat 'ie online kan (2.5 template uploaden, modules aanpassen, andere banner etc). En dat had ik 2 weken allemaal al 'ns gedaan... hij was helemaal klaar voor ingebruikname..
voor niks dus :-[
Morgen dat eerst maar opnieuw in orde maken en dan is het tijd voor de stappen 10 t/m 17 van de handleiding. Ik heb trouwens in de database wel gezien dat er nu nieuwe tabellen zijn aangemaakt met J25_ en xlps_ (naast de oude jos_ tabellen)
Ik hoop dat de upgrade van Joomla 2.5 naar 3 een stuk makkelijker is ..
Met dien verstande dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen deze aan te passen voordat 'ie online kan (2.5 template uploaden, modules aanpassen, andere banner etc). En dat had ik 2 weken allemaal al 'ns gedaan... hij was helemaal klaar voor ingebruikname..
voor niks dus :-[
Morgen dat eerst maar opnieuw in orde maken en dan is het tijd voor de stappen 10 t/m 17 van de handleiding. Ik heb trouwens in de database wel gezien dat er nu nieuwe tabellen zijn aangemaakt met J25_ en xlps_ (naast de oude jos_ tabellen)
Ik hoop dat de upgrade van Joomla 2.5 naar 3 een stuk makkelijker is ..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ron
- Administrator
9 jaren 7 maanden geleden #11377
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Jupgrade 1.5. - 2.5
Hallo Will,
goed om te horen dat het tot zo ver wel gelukt is.
Jammer dat je vorige gegevens verloren zijn misschien dat het voor jouw verstandig is als je straks hebt aangepast dan eerst een backup te maken.
Stap 10 tot 17 moet geen probleem zijn.
Als je de site verhuist van jupgrade map naar je root moet je alleen log en tmp aanpassen.
De bestanden die aangemaakt zijn in je database dat klopt (zie stap 15)
Upgrade van 2.5.28 naar 3.3.4 kan simpel zijn maar je moet wel goed je voorbereidingen doen.
help.mijnjoomlaforum.nl/Upgraden/joomla-2-5-x-naar-3-x.html
Succes ermee en als er wat is dan horen wij het wel.
Groeten Ron
goed om te horen dat het tot zo ver wel gelukt is.
Jammer dat je vorige gegevens verloren zijn misschien dat het voor jouw verstandig is als je straks hebt aangepast dan eerst een backup te maken.
Stap 10 tot 17 moet geen probleem zijn.
Als je de site verhuist van jupgrade map naar je root moet je alleen log en tmp aanpassen.
De bestanden die aangemaakt zijn in je database dat klopt (zie stap 15)
Upgrade van 2.5.28 naar 3.3.4 kan simpel zijn maar je moet wel goed je voorbereidingen doen.
help.mijnjoomlaforum.nl/Upgraden/joomla-2-5-x-naar-3-x.html
Succes ermee en als er wat is dan horen wij het wel.
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden