Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Home pagina verschijnt niet

Home pagina verschijnt niet 6 jaren 6 maanden geleden #1

• Josbogers
  • Josbogers's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
(Ook al in een ander forum aangemeld)
Bij een nieuwe installatie van 2.5.9 zonder voorbeeld data, Maak ik een menu homepagina aan met content, maar het artikel verschijnt niet
Ik gebruik diverse templates van Yootheme. In het menu heb ik 1e optie "home" als startpagina ingesteld. In het ene template is het home artikel wel zichtbaar en in een ander template niet.
Het maakt dan niet uit wat je onder menu item "Home" plaatst, zowel een enkel artikel, een categorie overzicht, weblink of module. In het ene template is alles zichtbaar en in het andere niet.

Als ik een ander menu item de startpagina maak dan is menu optie home wel gewoon zichtbaar.
De positie van home in het menu is niet relevant. Als ik het verschuif naar de 2e positie is nog steeds Home niet zichtbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Home pagina verschijnt niet 6 jaren 6 maanden geleden #2

• Jheroen
  • Jheroen's Profielfoto
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Dat kan liggen aan de template die je gebruikt maar als het steeds hetzelfde menu item is dan zou in principe de daaraan gekoppelde inhoud zichtbaar moeten zijn, linkje?
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop