Skip to main content

Vraag Home pagina verschijnt niet

  • Josbogers
  • Josbogers's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1129 door Josbogers
Home pagina verschijnt niet werd gestart door Josbogers
(Ook al in een ander forum aangemeld)
Bij een nieuwe installatie van 2.5.9 zonder voorbeeld data, Maak ik een menu homepagina aan met content, maar het artikel verschijnt niet
Ik gebruik diverse templates van Yootheme. In het menu heb ik 1e optie "home" als startpagina ingesteld. In het ene template is het home artikel wel zichtbaar en in een ander template niet.
Het maakt dan niet uit wat je onder menu item "Home" plaatst, zowel een enkel artikel, een categorie overzicht, weblink of module. In het ene template is alles zichtbaar en in het andere niet.

Als ik een ander menu item de startpagina maak dan is menu optie home wel gewoon zichtbaar.
De positie van home in het menu is niet relevant. Als ik het verschuif naar de 2e positie is nog steeds Home niet zichtbaar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 maand geleden #1136 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Home pagina verschijnt niet
Dat kan liggen aan de template die je gebruikt maar als het steeds hetzelfde menu item is dan zou in principe de daaraan gekoppelde inhoud zichtbaar moeten zijn, linkje?

Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden
Gemaakt door Kunena