- Ontvangen bedankjes 0
Vraag vinaora visitors counter
- henrithefirst
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 11 maanden geleden #1362
door henrithefirst
Hoi,
Ik ben gewend om bij het installeren van een nieuwe extensie een zip bestand uit te pakken.
Nu heb ik vinaora visitors counter gedownload. in plaats van een zip bestand krijg ik een uitgebreide mappen structuur in beeld.
Hoe moet ik het nu installeren binnen extensie beheer. ik werk met joomla 2.5
Henri
vinaora visitors counter werd gestart door henrithefirst
Hoi,
Ik ben gewend om bij het installeren van een nieuwe extensie een zip bestand uit te pakken.
Nu heb ik vinaora visitors counter gedownload. in plaats van een zip bestand krijg ik een uitgebreide mappen structuur in beeld.
Hoe moet ik het nu installeren binnen extensie beheer. ik werk met joomla 2.5
Henri
Onderwerp is gesloten.
- jollywood
- Gebruiker
11 jaren 11 maanden geleden #1365
door jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Beantwoord door jollywood in topic Re: vinaora visitors counter
Hoi Henri,
Volgens mij kun je 'm of zelf zippen, of met ftp naar een nieuwe directory in je temp directory op je site zetten en dan bij het installeren deze directory kiezen ( de 2e mogelijkheid, na de zip upload mogelijkheid).
Ook kun je de zipversie downloaden van vinaora.com/vinaora-visitors-counter/
Jollywood
Volgens mij kun je 'm of zelf zippen, of met ftp naar een nieuwe directory in je temp directory op je site zetten en dan bij het installeren deze directory kiezen ( de 2e mogelijkheid, na de zip upload mogelijkheid).
Ook kun je de zipversie downloaden van vinaora.com/vinaora-visitors-counter/
Jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Onderwerp is gesloten.
- henrithefirst
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 11 maanden geleden #1366
door henrithefirst
Beantwoord door henrithefirst in topic Re: vinaora visitors counter
Hoi Jollywood,
Dank voor je snelle reactie. Ik heb nog eens goed in mijn downloadmap gekeken. In het gedownloade bestand bevinden zich de files: vvisit_counter.zip en plg_vvisit_counter.zip
Kun je me vertellen welke ik uit moet pakken?
Henri
Dank voor je snelle reactie. Ik heb nog eens goed in mijn downloadmap gekeken. In het gedownloade bestand bevinden zich de files: vvisit_counter.zip en plg_vvisit_counter.zip
Kun je me vertellen welke ik uit moet pakken?
Henri
Onderwerp is gesloten.
- jollywood
- Gebruiker
11 jaren 11 maanden geleden #1368
door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: vinaora visitors counter
Hoi Henri,
Het lijkt mij het verstandigst om via vinaora.com/vinaora-visitors-counter/ even opnieuw te
downloaden. Ik krijg dan namelijk wel een zipfile binnen.
Dit is een package met een module en een plugin, die dan waarschijnlijk samen worden geinstalleerd. Zo hoef je zelf geen keuzes te maken die de programmeur al voor je gemaakt heeft.
Jollywood
Het lijkt mij het verstandigst om via vinaora.com/vinaora-visitors-counter/ even opnieuw te
downloaden. Ik krijg dan namelijk wel een zipfile binnen.
Dit is een package met een module en een plugin, die dan waarschijnlijk samen worden geinstalleerd. Zo hoef je zelf geen keuzes te maken die de programmeur al voor je gemaakt heeft.
Jollywood
Onderwerp is gesloten.
- HeuF
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 11 maanden geleden #1757
door HeuF
Beantwoord door HeuF in topic Re: vinaora visitors counter
Ik heb vinaora ook wel eens gebruikt, maar op enig moment kreeg ik foutmeldingen en was de site niet meer te bereiken. Toen ik vinaora uitzetten was de site weer te bereiken.... vaag....
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden