Vraag Tiny editor blijft standaard in plaats van JCE editor, wat ik ook instel
- Renata
- Onderwerp Auteur
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Minder
Meer
11 jaren 10 maanden geleden - 11 jaren 10 maanden geleden #2403
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Tiny editor blijft standaard in plaats van JCE editor, wat ik ook instel werd gestart door Renata
Hoi allemaal,
Ik kom er niet uit en hoop dat jullie mij kunnen helpen:
ik heb zojuist een website geupgraded van 1.5 naar 2.5.9. dat ging goed. Website ziet er weer gelikt uit.
Maar een probleempje:
De standaard editor ziet er in de backend niet uit: de icoontjes zijn er, je kunt artikelen maken, maar bij drop downs in de editor is alles zwart.
Dus ik dacht ik installeer JCE, een super editor.
Bij algemene instellingen de standaard editor op JCE gezet;
via Google gezocht en ook het volgende gedaan: JCE > editor profiles gebruikers groepen aangevinkt.
Ik heb zelfs de originele mappen van een clean install van Joomla 2.5.9 opnieuw geupload en daarmee de oude overschreven.
Niets helpt. Wat ik ook als standaard instel bij algemene instellingen bij de editor: standaard BLIJFT tiny editor zichtbaar, geen JCE of een andere editor.
Eigenlijk begin ik nu te denken dat de algemene instellingen bij editor niet werkt, dat het dus niet ligt aan JCE. maar aan de Joomla algemene instellingen.
Weet iemand raad pls?
Bedankt alvast,
Groetjes
Renata
Ik kom er niet uit en hoop dat jullie mij kunnen helpen:
ik heb zojuist een website geupgraded van 1.5 naar 2.5.9. dat ging goed. Website ziet er weer gelikt uit.
Maar een probleempje:
De standaard editor ziet er in de backend niet uit: de icoontjes zijn er, je kunt artikelen maken, maar bij drop downs in de editor is alles zwart.
Dus ik dacht ik installeer JCE, een super editor.
Bij algemene instellingen de standaard editor op JCE gezet;
via Google gezocht en ook het volgende gedaan: JCE > editor profiles gebruikers groepen aangevinkt.
Ik heb zelfs de originele mappen van een clean install van Joomla 2.5.9 opnieuw geupload en daarmee de oude overschreven.
Niets helpt. Wat ik ook als standaard instel bij algemene instellingen bij de editor: standaard BLIJFT tiny editor zichtbaar, geen JCE of een andere editor.
Eigenlijk begin ik nu te denken dat de algemene instellingen bij editor niet werkt, dat het dus niet ligt aan JCE. maar aan de Joomla algemene instellingen.
Weet iemand raad pls?
Bedankt alvast,
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Laatst bewerkt 11 jaren 10 maanden geleden door Renata.
Onderwerp is gesloten.
- Lazy Garfield
- Gebruiker
11 jaren 10 maanden geleden #2404
door Lazy Garfield
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens, dat scheelt deze luie kater een hoop werk.
Beantwoord door Lazy Garfield in topic Re: Wat ik ook instel: Tiny editor blijft standaard ipv JCE
Heb je de jce editor wel ingesteld bij zowel de algemene instellingen en gebruikersbeheer?
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens, dat scheelt deze luie kater een hoop werk.
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 10 maanden geleden #2405
door Arjan
Heb je daar ook naar gekeken?
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Wat ik ook instel: Tiny editor blijft standaard ipv JCE
Wat is jouw standaard tekstbewerker?Wat ik ook als standaard instel bij algemene instellingen bij de editor: standaard BLIJFT tiny editor zichtbaar, geen JCE of een andere editor.
Heb je daar ook naar gekeken?
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Onderwerp Auteur
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 10 maanden geleden #2406
door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Wat ik ook instel: Tiny editor blijft standaard ipv JCE
Hoi Lazy Garfield, Arjan
Ongelooflijk: ik zoeken en zoeken en jullie komen met de oplossing. Voorheen stond dat gewoon ingesteld op: 'gebruik standaard'.
Na migratie is dat dus klaarblijkelijk veranderd in de editor zelf, in dit geval tiny. Ik heb deze dus nu terug gezet op: gebruik standaard en probleem is opgelost! (bij algemene instellingen staat hij natuurlijk op JCE).
Beiden bedankt! Draadje kan nu gesloten en op opgelost gezet worden.
oww nee dat kan ik zelf haha
Groetjes
Renata
Ongelooflijk: ik zoeken en zoeken en jullie komen met de oplossing. Voorheen stond dat gewoon ingesteld op: 'gebruik standaard'.
Na migratie is dat dus klaarblijkelijk veranderd in de editor zelf, in dit geval tiny. Ik heb deze dus nu terug gezet op: gebruik standaard en probleem is opgelost! (bij algemene instellingen staat hij natuurlijk op JCE).
Beiden bedankt! Draadje kan nu gesloten en op opgelost gezet worden.
oww nee dat kan ik zelf haha
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden