Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Tiny editor blijft standaard in plaats van JCE editor, wat ik ook instel

Tiny editor blijft standaard in plaats van JCE editor, wat ik ook instel 5 jaren 10 maanden geleden #1

• Renata
  • Renata's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 17
Hoi allemaal,

Ik kom er niet uit en hoop dat jullie mij kunnen helpen:

ik heb zojuist een website geupgraded van 1.5 naar 2.5.9. dat ging goed. Website ziet er weer gelikt uit.

Maar een probleempje:
De standaard editor ziet er in de backend niet uit: de icoontjes zijn er, je kunt artikelen maken, maar bij drop downs in de editor is alles zwart.

Dus ik dacht ik installeer JCE, een super editor.
Bij algemene instellingen de standaard editor op JCE gezet;
via Google gezocht en ook het volgende gedaan: JCE > editor profiles gebruikers groepen aangevinkt.
Ik heb zelfs de originele mappen van een clean install van Joomla 2.5.9 opnieuw geupload en daarmee de oude overschreven.

Niets helpt. Wat ik ook als standaard instel bij algemene instellingen bij de editor: standaard BLIJFT tiny editor zichtbaar, geen JCE of een andere editor.

Eigenlijk begin ik nu te denken dat de algemene instellingen bij editor niet werkt, dat het dus niet ligt aan JCE. maar aan de Joomla algemene instellingen.

Weet iemand raad pls?

Bedankt alvast,
Groetjes
Renata
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Laast bewerkt: door Renata.
Discussie gesloten.

Re: Wat ik ook instel: Tiny editor blijft standaard ipv JCE 5 jaren 10 maanden geleden #2

• Lazy Garfield
  • Lazy Garfield's Profielfoto
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Heb je de jce editor wel ingesteld bij zowel de algemene instellingen en gebruikersbeheer?
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens, dat scheelt deze luie kater een hoop werk.
Discussie gesloten.

Re: Wat ik ook instel: Tiny editor blijft standaard ipv JCE 5 jaren 10 maanden geleden #3

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5

Wat ik ook als standaard instel bij algemene instellingen bij de editor: standaard BLIJFT tiny editor zichtbaar, geen JCE of een andere editor.

Wat is jouw standaard tekstbewerker?

Heb je daar ook naar gekeken?
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Wat ik ook instel: Tiny editor blijft standaard ipv JCE 5 jaren 10 maanden geleden #4

• Renata
  • Renata's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 17
Hoi Lazy Garfield, Arjan

Ongelooflijk: ik zoeken en zoeken en jullie komen met de oplossing. Voorheen stond dat gewoon ingesteld op: 'gebruik standaard'.

Na migratie is dat dus klaarblijkelijk veranderd in de editor zelf, in dit geval tiny. Ik heb deze dus nu terug gezet op: gebruik standaard en probleem is opgelost! (bij algemene instellingen staat hij natuurlijk op JCE).

Beiden bedankt! Draadje kan nu gesloten en op opgelost gezet worden.

oww nee dat kan ik zelf haha

Groetjes
Renata
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.480 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop