Skip to main content

Vraag opmerkingen over migratie 1.5.26 naar 2.5.9

  • hdelange
  • hdelange's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 jaren 3 weken geleden #2438 door hdelange
Beantwoord door hdelange in topic Re: opmerkingen over migratie 1.5.26 naar 2.5.9
dank je Arjan,

ja je hebt gelijk als dat er staat, maar ja ik had via deze site help.mijnjoomlaforum.nl/Upgraden/upgrade...la-1-5-naar-2-5.html
gedaan, dan is het misschien handig dat ze dit er even bij vermelden!

morgen dus maar eens een poging wagen met deze naamgeving.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 3 weken geleden #2439 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: opmerkingen over migratie 1.5.26 naar 2.5.9
Hoi allemaal

Via temp folder zou ik het niet doen. ik heb gisteren nog een upgrade uitgevoerd en dat ging vlekkeloos.

Laat jupgrade gewoon de engelse versie downloaden en gebruiken. Later download je hier gewoon de NL taalbestanden welke je op eenvoudige wijze kunt installeren via extensiebeheer in de backend van joomla 2.5.

Die sql foutmelding kan, had ik gisteren ook, maar dat kwam omdat ik (stom) vergeten was mysql of mysqli aan te geven. Toen ik dat aangepast had werkte de website vlekkeloos.

ter info: jupgrade zet alles in een submap: jupgrade. De oude website werkt dus gewoon nog steeds. De nieuwe geupgrade website vind je dus onder de url:
Code:
http://www.mijndomeinnaam.ext/jupgrade
. Lukt het dus niet via jupgrade naar je nieuwe website te gaan, gebruik dan gewoon de url/jupgrade en je komt er.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hdelange
  • hdelange's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 jaren 3 weken geleden - 11 jaren 3 weken geleden #2445 door hdelange
Beantwoord door hdelange in topic Re: opmerkingen over migratie 1.5.26 naar 2.5.9
ik moest het toch even proberen met een hernoemd bestand, maar helaas het werkt niet. :(

ik had dus een 2.5.9nl versie in de temp map gezet en deze hernoemd naar joomla25.zip, maar hij negeerd gewoon het bestand en download zelf de engelse versie 2.5.6, nu kun je natuurlijk wel updaten zoals Renate zegt en de nl taalbestanden er in zetten dat is op zich het probleem niet.
Maar ja als dat in een stap gekunt zou hebben scheelt dat weer werk toch  ;)

Henk
Laatst bewerkt 11 jaren 3 weken geleden doorhdelange.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hdelange
  • hdelange's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 jaren 3 weken geleden #2492 door hdelange
Beantwoord door hdelange in topic Re: opmerkingen over migratie 1.5.26 naar 2.5.9
Het is me nu gelukt om mijn bestaande website 1.5.26 om te zetten naar 2.5.9, echter alleen zonder alle extra modules e.d.

dit alles wel lokaal nog met usbserver 8.5, er moet nog wel het een en ander nagelopen worden kom ik wel achter.

Had alleen een probleem met mij content tabel, die het ik in 5 keer moeten overzetten daar liep hij me steeds op vast.
telkens de data uit de content opgeslagen totdat ik alles had, daarna alle data content erin en alles zit erin.

al met al wel 20 keer al alles geinstalleerd, het wordt al snel routine  :)

Nu de volgende stap alle extra modules en plugins weer toevoegen, dat zal ook wel weer wat werk opleveren denk ik.

ik ben no wel een paar uurtjes bezig  ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden
Gemaakt door Kunena