Skip to main content

Vraag Foutmeldingen na upload

  • peetieq
  • peetieq's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11 jaren 1 week geleden #2941 door peetieq
Foutmeldingen na upload werd gestart door peetieq
Ik heb mijn website lokaal geïnstalleerd en nu wou ik hem uploaden naar mijn hostprovider. Eerst wou hij de template niet laden. Dat doet hij nu wel. Ik heb alles opnieuw geladen. Blijft vreemd, nou ja.

Ik krijg nu echter o.a. de volgende foutmeldingen:
Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/vhost/hobbyomdehoek.nl/test1/html/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/deproces/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/) in /home/deproces/domains/hobbyomdehoek.nl/public_html/test1/modules/mod_geommunity/helpers/UASparser.php on line 271

Warning: is_writable() [function.is-writable]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/vhost/hobbyomdehoek.nl/test1/html/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/deproces/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/) in /home/deproces/domains/hobbyomdehoek.nl/public_html/test1/modules/mod_geommunity/helpers/UASparser.php on line 274

Notice: ERROR: Cache dir(/var/www/vhost/hobbyomdehoek.nl/test1/html/tmp) is not a directory or not writable in /home/deproces/domains/hobbyomdehoek.nl/public_html/test1/modules/mod_geommunity/helpers/UASparser.php on line 275

Iemand enig idee?
Met dank!
PT

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 week geleden #2954 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Foutmeldingen na upload
open_basedir restriction

hier moet je met je hoster over bellen, aangezien jouw site in een submap staat kan dit problemen opleveren...

Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • peetieq
  • peetieq's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11 jaren 1 week geleden #2961 door peetieq
Beantwoord door peetieq in topic Re: Foutmeldingen na upload
moet ik in directadmin een subdomain aanmaken dan? ik heb nu een mapje aangemaakt via mijn ftp-programma en daar de website ingezet. Blijkbaar kan dat niet?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 week geleden #2962 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Foutmeldingen na upload
dat zou je kunnen proberen, het hangt helemaal af van de instellingen van de server waar je op werkt

Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden
Gemaakt door Kunena