Skip to main content

Vraag akeeba backup .j01

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 10 maanden geleden #3638 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: akeeba backup .j01

Hoi Chris en Renata,

@ Christina,
Heb je echt alleen een .j01 file? of ook een .jpa file?

Alleen een .j01 file is een probleem; Heb je beide files dan is dat een ingebouwde feature om timout problemen te voorkomen

@ Renata

Een algemene observatie:

Ik denk dat de populariteit van akeeba backup bepaalt wordt doordat deze naast een handleiding voor een backup ook een handleiding voor een restore ingebouwd heeft.
Vaak treffen we handleidingen aan voor het doen van een MySQL backup, maar die hebben we na drie keer in alle rust een backup gemaakt te hebben niet meer nodig.
Het probleem komt als we in een stress situatie proberen een restore te doen! En waar halen ik dan zo snel die handleiding vandaan?

Misschien is het een goed idee om naast de backup handleiding ook een restore handleiding op dit forum te zetten.

Groet aan beide, Jollywood

Jollywood, zoals ik hierboven aangaf werk ik niet met akeeba. ...maar jij wel. Je hebt zeker een punt! En handleidingen zijn altijd welkom.

Misschien een brutale vraag: zou jij dit voor MijnJoomlaForum willen maken? Respect als je doet, respect ook als je het niet doet...je doet al veel voor ons ;)

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Cristina
  • Cristina's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 10 maanden geleden - 11 jaren 10 maanden geleden #3640 door Cristina
Beantwoord door Cristina in topic Re: akeeba backup .j01
Beste allemaal,

alle eerst hartelijk bedankt voor jullie hulp en reacties.
Ik moest het even laten rusten want ik wordt niet goed van.
Zelf heb ik geen instellingen verandert dus ik vind het vreemd dat ie nu anders gaat doen.
Als ik een backup via mijn iphone doe is die wel een .jpa, maar na een tijd heb ik hem afgebroken want het duurde zo lang.... ::)
Nu ben ik weer een backup aan het maken en ik hou jullie op de hoogte hoe die wordt, ik hoop dat het goed gaat want anders snap ik niet waarom die ineens een j01 is  :( :(

NU IS HET GOED!!! hoe is dit nou weer mogelijk ...ik word gek !!!
Heeft ie stomme joomla iets tegen me of zo??? hahahaha XD

Met honing bereik je meer dan met azijn :)
Laatst bewerkt 11 jaren 10 maanden geleden door Cristina.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden
Gemaakt door Kunena