Skip to main content

Vraag Na Akeeba Restore (localhost) geen artikelen te wijzigen of maken

• RonP
  • RonP's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3852 door RonP
Heren,
Als ik met XAMPP V.3.1.0.3.1.0 aan de gang ga regent het foutmeldingen aan Front-end.

Strict Standards: Declaration of JCacheControllerPage::store() should be compatible with JCacheController::store($data, $id, $group = NULL) in D:\xampp\htdocs\sunpage\libraries\joomla\cache\controller\page.php on line 199

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in D:\xampp\htdocs\sunpage\plugins\system\hotlogin\hotlogin.php on line 28

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in D:\xampp\htdocs\sunpage\plugins\system\hotlogin\hotlogin.php on line 31

Strict Standards: Non-static method JSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in D:\xampp\htdocs\sunpage\plugins\system\jcemediabox\jcemediabox.php on line 251

Strict Standards: Non-static method JApplication::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in D:\xampp\htdocs\sunpage\includes\application.php on line 539

Hierna geprobeerd deze XAMPP er af te halen maar dat lukt ook al niet, geen rechten hoewel ik zelf al de admin ben.
Vanaf herstelpunt teruggevallen maar..... deze XAMPP is een vasthouder, blijft nog aanwezig.

Leen,
Ik denk dat jij dan tot nu toe geluk heb met deze XAMPP

RonP
Onderwerp is gesloten.
  • RonP
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3853 door RonP
Ron en Leen,
Ik ben er uit.
De opgegeven link van Leen met daarin o.a. een verhaal over de library directory heb toch maar eens goed doorgenomen.
Als je de "verse" library directory van een kale Joomla omgeving haalt en deze hele directory naar je localhost plaatst (in de juiste htdocs map!)

To fix this error message, upload only the “libraries” folder from the downloaded Joomla installation package to your server.    Refresh your site and the error message will disappear.

dan is het euvel verholpen! ;).
Ik heb dus het donkerbruine vermoeden dat Akeeba er iets verkeerds mee heeft gedaan.

Bedankt voor de assistentie.
Nu nog van die XAMPP V3...... af zien te komen  :P

RonP
Onderwerp is gesloten.
  • RonP
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3854 door RonP
Tot slot,
XAMPP weten weg te krijgen via  Veilige Modus. Belachelijk maar waar.. >:( :P