- Ontvangen bedankjes 202
Vraag Fout met kickstart.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
11 jaren 6 maanden geleden #3824
door Leen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- jollywood
- Gebruiker
11 jaren 6 maanden geleden #3825
door jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Beantwoord door jollywood in topic Re: Fout met kickstart.
Hi Christina,
Nu heb je toch mijn interesse ( voor dit probleem).
Weet je welke vier bestanden dit waren, en kon je die niet zelf met ftp verwijderen?
Groet, Jollywood.
Nu heb je toch mijn interesse ( voor dit probleem).
Weet je welke vier bestanden dit waren, en kon je die niet zelf met ftp verwijderen?
Groet, Jollywood.
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
- Cristina
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
11 jaren 6 maanden geleden #3827
door Cristina
Met honing bereik je meer dan met azijn
Beantwoord door Cristina in topic Re: Fout met kickstart.
Hoi jollywood,
nou die bestanden begonnen met een .nfs... en stond bij bestandstype .4bestand. Volgens de jongens van argeweb zou ik zelf dat soort bestanden niet kunnen zien maar ik zag ze toch hahaha en dat kan allen je host dat verwijderen.
Ze denken daar door een fout ergens de kickstart die had aangemaakt ..verder geen idee ik ben blij dat ze weg zijn en dat ik verder kan
nou die bestanden begonnen met een .nfs... en stond bij bestandstype .4bestand. Volgens de jongens van argeweb zou ik zelf dat soort bestanden niet kunnen zien maar ik zag ze toch hahaha en dat kan allen je host dat verwijderen.
Ze denken daar door een fout ergens de kickstart die had aangemaakt ..verder geen idee ik ben blij dat ze weg zijn en dat ik verder kan
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
11 jaren 6 maanden geleden #3829
door Leen
hier uisapp2.iu.edu/confluence-prd/pages/view...ion?pageId=123962105 staat ook zo iets
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Fout met kickstart.
Wat ik beetje ervan begrijp na wat google werk kan het inderdaad komen door haperend internet verbinding of doordat ergens nog open staat in een 2 pc of iets van dienaard .Nu heb je toch mijn interesse ( voor dit probleem).
hier uisapp2.iu.edu/confluence-prd/pages/view...ion?pageId=123962105 staat ook zo iets
M.v.g Leen
- Cristina
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
11 jaren 6 maanden geleden #3832
door Cristina
Beantwoord door Cristina in topic Re: Fout met kickstart.
Hoi Leen,
wat goed dat je dat gevonden heb!! nou ik heb toch nog eentje zie ik maar die beïnvloed verder nu niet meer.
Maar de jongens van argeweb gaan die nog weghalen
wat goed dat je dat gevonden heb!! nou ik heb toch nog eentje zie ik maar die beïnvloed verder nu niet meer.
Maar de jongens van argeweb gaan die nog weghalen
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
11 jaren 6 maanden geleden #3833
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Fout met kickstart.
hoi Cristina.
Nou ik ben gewoon benieuwt of het zo kan zijn en misschien pas jij je site of zo wel via pc en of telefoon en of tablet aan ?
dan zou het de mogelijke oorzaak kunnen zijn.
En eigenlijk zou je toch die verkeerde dingen weg moeten kunnen halen als je ze ziet staan.(tenzij ze nog ingebruik zijn)want je kan toch ook je eigen website verwijderen.
Maar jou probleem is opgelost dus dit was gewoon extra info
voor de liefhebbers
Nou ik ben gewoon benieuwt of het zo kan zijn en misschien pas jij je site of zo wel via pc en of telefoon en of tablet aan ?
dan zou het de mogelijke oorzaak kunnen zijn.
En eigenlijk zou je toch die verkeerde dingen weg moeten kunnen halen als je ze ziet staan.(tenzij ze nog ingebruik zijn)want je kan toch ook je eigen website verwijderen.
Maar jou probleem is opgelost dus dit was gewoon extra info
voor de liefhebbers
M.v.g Leen
Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden