Vraag JoomGallery (Joomla 2.5) - Updaten naar Nieuwe Versies
- ReneS50
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
11 jaren 8 maanden geleden #4020
door ReneS50
JoomGallery (Joomla 2.5) - Updaten naar Nieuwe Versies werd gestart door ReneS50
Binnen mijn Website krijg ik het volgende bericht:
Uw versie 2.5.9 Volledig installatie pakket: Joomla_2.5.9-Stable-Full_Package.zip
Laatste versie 2.5.10 Upgrade pakket: Joomla_2.5.9_to_2.5.10-Stable-Patch_Package.zip
Laatste versie (STS) 3.1.0 Upgrade pakket: Joomla_3.1.0-Stable-Full_Package.zip
Op problemen te voorkomen:
Lees overal dat 2.5.10 stable problemen veroorzaakt, is dit nog steeds van kracht, c.q. komt hier een nieuwe versie voor.
Hierna zou ik over kunnen naar: 3.1.0 van Joomla is het niet raadzaam om dan eerst naar: 3.0.0 te gaan en dan naar 3.1.0.
Uw versie 2.5.9 Volledig installatie pakket: Joomla_2.5.9-Stable-Full_Package.zip
Laatste versie 2.5.10 Upgrade pakket: Joomla_2.5.9_to_2.5.10-Stable-Patch_Package.zip
Laatste versie (STS) 3.1.0 Upgrade pakket: Joomla_3.1.0-Stable-Full_Package.zip
Op problemen te voorkomen:
Lees overal dat 2.5.10 stable problemen veroorzaakt, is dit nog steeds van kracht, c.q. komt hier een nieuwe versie voor.
Hierna zou ik over kunnen naar: 3.1.0 van Joomla is het niet raadzaam om dan eerst naar: 3.0.0 te gaan en dan naar 3.1.0.
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 8 maanden geleden #4025
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - Updaten naar Nieuwe Versies
Op vele forums, ook deze, is te lezen wat er fout gaat met Joomla 2.5.10.
Even de aanpassing doen en de site werkt goed of even afwachten tot dat ze het updatepakket hebben aangepast.
Joomla 3.1 werkt goed maar is wel een hele vernieuwing waar je wel even over moet nadenken voor dat je hem toepast.
Mijn advies is om eerst een BackUp te maken en dan te updaten naar 2.5.10.
De BackUp installeren op je eigen computer en dan uittesten of 3.10 iets voor je is en of het wel werkt.
Even de aanpassing doen en de site werkt goed of even afwachten tot dat ze het updatepakket hebben aangepast.
Joomla 3.1 werkt goed maar is wel een hele vernieuwing waar je wel even over moet nadenken voor dat je hem toepast.
Mijn advies is om eerst een BackUp te maken en dan te updaten naar 2.5.10.
De BackUp installeren op je eigen computer en dan uittesten of 3.10 iets voor je is en of het wel werkt.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Ron
- Administrator
11 jaren 8 maanden geleden #4032
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - Updaten naar Nieuwe Versies
Hallo,
wat betreft joomla 2.5.10 niet echt een fout is, maar een reparatie van een oude bug.
Zie dit nieuws bericht www.mijnjoomlaforum.nl/joomla-2-5-10-toch-geen-fouten.html
Wat Arjan ook zegt 3.1 is heel wat anders en is ook nog in ontwikkeling
Dus dat is een keuze die je zelf moet maken ik zelf hou me sites eerst op 2.5.xx versie.
Succes ermee.
Groeten Ron
wat betreft joomla 2.5.10 niet echt een fout is, maar een reparatie van een oude bug.
Zie dit nieuws bericht www.mijnjoomlaforum.nl/joomla-2-5-10-toch-geen-fouten.html
Wat Arjan ook zegt 3.1 is heel wat anders en is ook nog in ontwikkeling
Dus dat is een keuze die je zelf moet maken ik zelf hou me sites eerst op 2.5.xx versie.
Succes ermee.
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
- ReneS50
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
11 jaren 8 maanden geleden #4117
door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - Updaten naar Nieuwe Versies
We hebben inmiddels diverse Website's Joomla Update 2.5.11 gegeven. Deze update werkt perfect. Zolang de 3.x.x nog in ontwikkeling is zullen wij nog niet overgaan. :offtopic_happy:
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden