- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Installatie blijft hangen op de taal joomla 2.5.11
- Wietze
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 8 maanden geleden #4221
door Wietze
Beantwoord door Wietze in topic Re: Installatie blijft hangen op de taal joomla 2.5.11
Hallo Leen,
Bericht terug van ziggo alles is goed aan hun kant,maar nu kwam ik op het idee om mijn pc verbinding te laten maken via mijn telefoon en dan de wifi te gebruiken van de telefoon en dan het nog eens proberen,maar dat werkte dus ook niet.Nu heb ik de installatie vanmiddag op mijn werk maar afgemaakt daar werkt het dus wel net zoals bij mijn kennis.
Maar nu komt het volgende probleem,ik kan bij mij thuis gewoon inloggen op de joomla site maar als ik dingen wil wijzigen en opslaan met de save of save en close knop dan werken die knoppen weer niet,en ze deden het vanmiddag op het werk wel.
Ik krijg nu toch het idee dat er iets is wat zowel op de pc als op de laptop geinstalleerd is iets blokkeerd anders zou ik het niet meer weten ben er nu aardig zat van.
Gr Wietze
Bericht terug van ziggo alles is goed aan hun kant,maar nu kwam ik op het idee om mijn pc verbinding te laten maken via mijn telefoon en dan de wifi te gebruiken van de telefoon en dan het nog eens proberen,maar dat werkte dus ook niet.Nu heb ik de installatie vanmiddag op mijn werk maar afgemaakt daar werkt het dus wel net zoals bij mijn kennis.
Maar nu komt het volgende probleem,ik kan bij mij thuis gewoon inloggen op de joomla site maar als ik dingen wil wijzigen en opslaan met de save of save en close knop dan werken die knoppen weer niet,en ze deden het vanmiddag op het werk wel.
Ik krijg nu toch het idee dat er iets is wat zowel op de pc als op de laptop geinstalleerd is iets blokkeerd anders zou ik het niet meer weten ben er nu aardig zat van.
Gr Wietze
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ron
- Administrator
11 jaren 8 maanden geleden #4223
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Installatie blijft hangen op de taal joomla 2.5.11
Hallo Wietze,
probeer eens de plugin's van je browser(s) uit te schakelen.
En dan kijken of het probleem is opgelost
Groeten Ron
probeer eens de plugin's van je browser(s) uit te schakelen.
En dan kijken of het probleem is opgelost
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
- Wietze
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 8 maanden geleden #4224
door Wietze
Beantwoord door Wietze in topic Re: Installatie blijft hangen op de taal joomla 2.5.11
Hey Ron,
Heb ik al geprobeerd werkt jammer genoeg ook niet.
Gr Wietze :'(
Heb ik al geprobeerd werkt jammer genoeg ook niet.
Gr Wietze :'(
- Ron
- Administrator
11 jaren 8 maanden geleden #4226
door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: Installatie blijft hangen op de taal joomla 2.5.11
Hallo Wietze,
je pc eens opstarten in veilige modus.
Dus tijden het opstarten op F8 drukken een aantal keer en dan veilige modus selecteren.
En dan kijken of het je website wel goed werkt.
Groeten Ron
je pc eens opstarten in veilige modus.
Dus tijden het opstarten op F8 drukken een aantal keer en dan veilige modus selecteren.
En dan kijken of het je website wel goed werkt.
Groeten Ron
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
11 jaren 8 maanden geleden #4229
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Installatie blijft hangen op de taal joomla 2.5.11
Hallo Wietze.
Ja het begint er echt op te lijken dat er bij jou ergens in een soort firewall de toegang tot hosting2go tegen gewerkt wordt en daar jij het heb over pc en laptop denk ik dat er een instelling in je modem/router van ziggo
iets te veel tegen houd.
Ik zelf heb ook ziggo (alleen nog geen draadloos)en kan zonder problemen
joomla 2 en 3 versies installeren.
Ik weet niet of je al eens iemand anders met ziggo heb laten proberen in te laten logen op jou website en als test iets laten veranderen ?
(stuur desnoods PM berichtje als je zo iets zou willen)
Als dat dan wel lukt zit het echt ergens in jou system thuis.
Ja het begint er echt op te lijken dat er bij jou ergens in een soort firewall de toegang tot hosting2go tegen gewerkt wordt en daar jij het heb over pc en laptop denk ik dat er een instelling in je modem/router van ziggo
iets te veel tegen houd.
Ik zelf heb ook ziggo (alleen nog geen draadloos)en kan zonder problemen
joomla 2 en 3 versies installeren.
Ik weet niet of je al eens iemand anders met ziggo heb laten proberen in te laten logen op jou website en als test iets laten veranderen ?
(stuur desnoods PM berichtje als je zo iets zou willen)
Als dat dan wel lukt zit het echt ergens in jou system thuis.
M.v.g Leen
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
11 jaren 8 maanden geleden #4231
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Installatie blijft hangen op de taal joomla 2.5.11
Hier soort gelijk gevalletje lijkt het alleen paar jaartjes terug.
ziggo-gebruikers.nl/forum/archive/index.php/t-32532.html
en die had dus duidelijk last dat in modem/router nog firewall aan stond en normaal maakt dat ook niet uit als je er een uitzonderings regel voor je hosting bedrijf kan invoegen
ziggo-gebruikers.nl/forum/archive/index.php/t-32532.html
en die had dus duidelijk last dat in modem/router nog firewall aan stond en normaal maakt dat ook niet uit als je er een uitzonderings regel voor je hosting bedrijf kan invoegen
M.v.g Leen
Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden