Skip to main content

Vraag Installatie blijft hangen op de taal joomla 2.5.11

• Wietze
  • Wietze's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #4232 door Wietze
Hallo Ron en Leen,

Ik heb gisteren avond de pc eens in veilige modus opgestart en nog eens geprobeerd zoals Ron gevraagd had,maar werkte nog steeds niet.
Ik ga vanavond even bij mijn ouders langs om te proberen die hebben namenlijk ook Ziggo en exact dezelfde modum als ik dus als het daar ook niet werkt dan....... haha.
en Leen ik ga vanavond alle instellingen van de modum even bij langs om te kijken of ik daar wat over het hoofd heb gezien kwa firewall instelling enz.

ik laat jullie de uitkomst weten.

Gr Wietze

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #4233 door Leen
:) Hallo Wietze .
Hopelijk vind je het snel het zal best achteraf een kleinigheidje zijn.
ben echt benieuwd.

M.v.g Leen

• Wietze
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #4235 door Wietze
Hallo Leen,

Ik heb alles wat je maar aan en uit kan zetten geprobeerd in de modum maar niks werkt,alle knoppen werken maar de save en save en close knop niet net zoals de vorige instellingen.
Zal straks bij mijn ouders proberen.

Gr Wietze

Meer
11 jaren 4 maanden geleden - 11 jaren 4 maanden geleden #4237 door Arjan
Oké, ik volg natuurlijk ook deze discussie en als ik alle op een rijtje zet kom ik tot de volgende conclusie;

Er zit iets niet goed in jouw computer!

Even uitleg daar voor want als je met jouw computer verbinding heb met je website dan gaat het niet goed ongeacht of je dat doet via Ziggo of via je mobiele account die, denk ik, niet via Ziggo loopt.

Probleem zit dus in jouw computer en het enige wat ik dan kan bedenken is dat de drie browsers die je gebruikt een blokkade van iets tegen komen. Wat je kan proberen is om een vierde browser te installeren en kijken of die ook het probleem geeft. Er even van uitgaand dat je de drie bekende hebt, Firefox, IE en Chrome, kan ik Opera aanbevelen.

Als deze vierde browser ook de problemen heeft met de website dan is er iets in de instellingen van je computer wat niet goed zit.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Laatst bewerkt 11 jaren 4 maanden geleden doorArjan.

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #4243 door Leen
Hallo Wietze .
Nou je krijg iedergeval tips genoeg voor je probleem jammer dat er tot nu toe nog geen oplossing uit komt.
Maar nu je thuis wel kan inloggen etc alleen niet opslaan etc.lijkt het wel
dat je onverklaarbaar niet genoeg rechten heb.
Dan zou je nog eens bij Systeeminformatie de maprechten kunnen bekijken of die schrijfbaar zijn behalve configuration.php.
En misschien ook een kijken bij Algemene instellingen > Rechten van super gebruikers of die allemaal toegestaan zijn ?
Of iets bij tekstfilters super gebruikers geen filter
en als je bij Algemene instellingen >server ftp inschakelen aan heb zet die dan eens uit of net andersom gewoon als test.

M.v.g Leen

• Wietze
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #4250 door Wietze
Hallo Iedereen,

Ik heb het getest bij mijn ouders die ook ziggo hebben,en wat denk je werkt perfect.
Ik heb het thuis nog eens een keer getest op de laptop en daar werkt het nu ook weet niet wat ik veranderd heb maar het werkt.
Wat mijn pc betreft het werkt nog steeds niet,en het klopt dus wel wat Arjan zegt er moet iets mis zijn met mijn gewone pc,zal volgende week eens een schone installatie doen en dan weer eens proberen.
iedereen tot nu toe bedankt voor de tips,ik zal het laten weten of het na de schone installatie wel werkt of niet.

Gr Wietze ;)

Tijd voor maken pagina: 0.606 seconden
Gemaakt door Kunena