- Ontvangen bedankjes 205
Vraag Inloggen en rechten
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
11 jaren 7 maanden geleden #4638
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Inloggen en rechten
Henk ,
En dat gefilts kan te maken dat je misschien een facebook of tweet module heb geinstallerd dit verschijnsel is meer op forums tegen gekomen en zelf ook wel gehad ook met foto sliders en nieuws melders zoals op je site onder in.
Maar misschien dat je terug kan redeneren wanneer het probleem echt is ontstaan dus misschien dat je een module of plug in laatst heb toe gevoegd .
dan kan je proberen om die eens een voor een heel even uit te zetten ?
En die lichtkrant draaid die ook al lang op je site ?
Als ik als gast kijkt lijkt het net of hij tijdens inladen website iets vreemds doet.
En dat gefilts kan te maken dat je misschien een facebook of tweet module heb geinstallerd dit verschijnsel is meer op forums tegen gekomen en zelf ook wel gehad ook met foto sliders en nieuws melders zoals op je site onder in.
Maar misschien dat je terug kan redeneren wanneer het probleem echt is ontstaan dus misschien dat je een module of plug in laatst heb toe gevoegd .
dan kan je proberen om die eens een voor een heel even uit te zetten ?
En die lichtkrant draaid die ook al lang op je site ?
Als ik als gast kijkt lijkt het net of hij tijdens inladen website iets vreemds doet.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
11 jaren 7 maanden geleden - 11 jaren 7 maanden geleden #4639
door Leen
M.v.g Leen
Hoi Henk.
Ik weet niet niet goed zeker maar ik zit jou plaatjes te bekijken
kijk eens wat je gekozen heb aan de recht kant van dat plaatje bewerk menu item.
heb je daat het juiste artikel gekozen ?
zie mijn voorbeeld plaatje voor de duidelijk heid wat heb je daar dus gekozen ?
en adres heeft het misschien met die aliassen te maken bij een zie ik rooster2
en bij andere rooster
mogelijk raakt hij daardoor de weg kwijt
Ik weet niet niet goed zeker maar ik zit jou plaatjes te bekijken
kijk eens wat je gekozen heb aan de recht kant van dat plaatje bewerk menu item.
heb je daat het juiste artikel gekozen ?
zie mijn voorbeeld plaatje voor de duidelijk heid wat heb je daar dus gekozen ?
en adres heeft het misschien met die aliassen te maken bij een zie ik rooster2
en bij andere rooster
mogelijk raakt hij daardoor de weg kwijt
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 11 jaren 7 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
- Henkw
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Wordt donateur van de Stichting De Postzegelvriend
11 jaren 7 maanden geleden #4640
door Henkw
Dieren beschermen is mensen beschaven
Beantwoord door Henkw in topic Re: Inloggen en rechten
Hallo Leen
Bedankt alvast voor alle moeite die je er al ingestopt heb. Ik heb een nieuw artikel gemaakt met de naam Juni, maar ook daar is het alleen als Super gebruiker te zien.
Tot nu toe heeft het nooit gewerkt omdat ik sinds deze week pas de optie er bij gedaan heb.
Misschien kan en wil je eens in de gehele website kijken? Als je dat zou willen doen en je heb er tijd voor, mailk me dan even voor de inlog gegevens.
henk@hdeheer.nl
tot horens
Bedankt alvast voor alle moeite die je er al ingestopt heb. Ik heb een nieuw artikel gemaakt met de naam Juni, maar ook daar is het alleen als Super gebruiker te zien.
Tot nu toe heeft het nooit gewerkt omdat ik sinds deze week pas de optie er bij gedaan heb.
Misschien kan en wil je eens in de gehele website kijken? Als je dat zou willen doen en je heb er tijd voor, mailk me dan even voor de inlog gegevens.
henk@hdeheer.nl
tot horens
Dieren beschermen is mensen beschaven
Onderwerp is gesloten.
- Ron
- Administrator
11 jaren 7 maanden geleden #4657
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Inloggen en rechten
Hallo Henkw,
is het inmiddels opgelost?
Groeten Ron
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
11 jaren 7 maanden geleden #4658
door Leen
Ik spreek maar even uit naam van Henkw. blijkbaar heeft hij mijn verzoek om op forum te melden dat het zo goed als opgelost is.
Hij had mij een PMtje gestuurd dus terwel iedereen lekker in de zon zat heb ik gisteren eens beejte zitten neuzen en op de een of andere mannier waren er ook toegangs rechten verzet ,omdat er een gebruiksgroep was bijgemaakt in Gebruikersbeheer.
Dus heb ik instellingen vergeleken met wat ik hier zelf had staan en toen was eerste probleem met inloggen als super user om geregistreede berichten te kunnen lezen weer opgelost.
en zijn 2 probleem dat hij zijn gemaakt rooster niet kon zien duurde wat langer maar na een tijd kwma ik er achter dat hij artikel met een plaatje als rooster had gemaakt en die op geregisteerde gebruikers had gezet en voor het aanroepen was een menuitem gemaakt met Artikelen » Individueel artikel
en ook deze stond op geregisteerde gebruikers .
Dus toen ik het artikel weer gewoon op publiek zetten kwam hij in zijn menu zoals hij wenste.
Naar eerst alles flink opnieuw te hebben laten inchecken en geheel alles beetje op te schonen.
Nu heb ik heb ook duidelijk gemaakt dat zijn versie 1.7.0 niet geheel meer ondersteund wordt en aangeraden om op te updaten naar Joomla! 2.5.11
(dit durfde hij nog niet omdat de site een artisteer template heeft)
dus heb ik hier op mijn pc zijn backup in xampp getest of het update goed gaat en zo te zien wil dat lukken door de update package in de tmp dir uit te pakken en dan op knop installeren te druk in extentiesbeheer.)
daarna nog flinke tijd bezig geweest om alle modules en plugins te updaten.
M.v.g Leen
Hallo Ron ,Hallo Henkw,
Groeten Ron
Ik spreek maar even uit naam van Henkw. blijkbaar heeft hij mijn verzoek om op forum te melden dat het zo goed als opgelost is.
Hij had mij een PMtje gestuurd dus terwel iedereen lekker in de zon zat heb ik gisteren eens beejte zitten neuzen en op de een of andere mannier waren er ook toegangs rechten verzet ,omdat er een gebruiksgroep was bijgemaakt in Gebruikersbeheer.
Dus heb ik instellingen vergeleken met wat ik hier zelf had staan en toen was eerste probleem met inloggen als super user om geregistreede berichten te kunnen lezen weer opgelost.
en zijn 2 probleem dat hij zijn gemaakt rooster niet kon zien duurde wat langer maar na een tijd kwma ik er achter dat hij artikel met een plaatje als rooster had gemaakt en die op geregisteerde gebruikers had gezet en voor het aanroepen was een menuitem gemaakt met Artikelen » Individueel artikel
en ook deze stond op geregisteerde gebruikers .
Dus toen ik het artikel weer gewoon op publiek zetten kwam hij in zijn menu zoals hij wenste.
Naar eerst alles flink opnieuw te hebben laten inchecken en geheel alles beetje op te schonen.
Nu heb ik heb ook duidelijk gemaakt dat zijn versie 1.7.0 niet geheel meer ondersteund wordt en aangeraden om op te updaten naar Joomla! 2.5.11
(dit durfde hij nog niet omdat de site een artisteer template heeft)
dus heb ik hier op mijn pc zijn backup in xampp getest of het update goed gaat en zo te zien wil dat lukken door de update package in de tmp dir uit te pakken en dan op knop installeren te druk in extentiesbeheer.)
daarna nog flinke tijd bezig geweest om alle modules en plugins te updaten.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Ron
- Administrator
11 jaren 7 maanden geleden #4659
door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: Inloggen en rechten
Hallo Leen,
bedankt voor het melden wat de oplossing is.
@Henkw zou jij dit topic als opgelost willen markeren? Alvast bedankt
Groetjes Ron
bedankt voor het melden wat de oplossing is.
@Henkw zou jij dit topic als opgelost willen markeren? Alvast bedankt
Groetjes Ron
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden