- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Issue met upgrade van 2.5.11 naar 2.5.13
- @rno
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
11 jaren 6 maanden geleden #5351
door @rno
Issue met upgrade van 2.5.11 naar 2.5.13 werd gestart door @rno
Ik heb iets vreemds met één van de websites die ik beheer.
Vorige week kwam 2.5.13 uit (blijkbaar heb ik 2.5.12 gemist) en dacht die zal ik maar snel installeren. Echter op één van de websites kwam in het controlepaneel niet te staan dat er een update op Joomla was (dezelfde website vond wel de taalupdate van de nl-taal).
Ik heb daarop handmatig de update gedraaid 2.5.x naar 2.5.13 en ook de database hersteld. Site lijkt goed te werken maar het rare is dat de joomla update check nu zegt dat er een "nieuwe versie" 2.5.11 is, terwijl ik dus inmiddels 2.5.13 heb draaien.
Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Vorige week kwam 2.5.13 uit (blijkbaar heb ik 2.5.12 gemist) en dacht die zal ik maar snel installeren. Echter op één van de websites kwam in het controlepaneel niet te staan dat er een update op Joomla was (dezelfde website vond wel de taalupdate van de nl-taal).
Ik heb daarop handmatig de update gedraaid 2.5.x naar 2.5.13 en ook de database hersteld. Site lijkt goed te werken maar het rare is dat de joomla update check nu zegt dat er een "nieuwe versie" 2.5.11 is, terwijl ik dus inmiddels 2.5.13 heb draaien.
Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ron
-
- Administrator
-
11 jaren 6 maanden geleden #5361
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Issue met upgrade van 2.5.11 naar 2.5.13
Hallo @arno,
je cache misschien even opschonen?
Groeten Ron
je cache misschien even opschonen?
Groeten Ron

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
- @rno
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 6 maanden geleden #5377
door @rno
Beantwoord door @rno in topic Re: Issue met upgrade van 2.5.11 naar 2.5.13
Helaas helpt het legen van de cache en de verlopen cache ook niet. Zelfs nu inmiddels 2.5.14 uit is geeft de control panel nog altijd aan dat er een nieuwe versie 2.5.11 is, terwijl voor de taalbestanden wel de juiste update wordt gevonden..
- @rno
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 6 maanden geleden #5378
door @rno
Beantwoord door @rno in topic Re: Issue met upgrade van 2.5.11 naar 2.5.13
Inmiddels toch een oplossing gevonden op
deze
site en wel:
Set the front end Template to a standard one.
In Extensions >>> Extension manager >>> discover tab ... Purge cache and Discover. Install anything that is discovered.
In Extensions >>> Extension manager >>> update tab ... Purge cache and Update. Install anything that is discovered and Purge cache again. Then go to Components >>> Joomla updates ... if the update doesn't show then open up the Options then click 'Save and Close'.
Dit werkte niet de eerste keer, maar na drie keer werd ineens wel 2.5.14 gevonden en ging updaten goed.
Set the front end Template to a standard one.
In Extensions >>> Extension manager >>> discover tab ... Purge cache and Discover. Install anything that is discovered.
In Extensions >>> Extension manager >>> update tab ... Purge cache and Update. Install anything that is discovered and Purge cache again. Then go to Components >>> Joomla updates ... if the update doesn't show then open up the Options then click 'Save and Close'.
Dit werkte niet de eerste keer, maar na drie keer werd ineens wel 2.5.14 gevonden en ging updaten goed.
Tijd voor maken pagina: 0.522 seconden