- Ontvangen bedankjes 0
Vraag resetten
- franca
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #5519
door franca
resetten werd gestart door franca
als ik op herstellen druk, verdwijnt de foto en opmaak? wat doe ik verkeerd?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ron
- Administrator
11 jaren 4 maanden geleden #5522
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: resetten
Hallo Franca,
als eerste van harte welkom bij mijnjoomlaforum
Zou je je vraag wat beter kunnen formuleren? alvast bedankt.
Veel plezier hier op Mijnjoomlaforum.
Groeten Ron
als eerste van harte welkom bij mijnjoomlaforum
Zou je je vraag wat beter kunnen formuleren? alvast bedankt.
Veel plezier hier op Mijnjoomlaforum.
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
- franca
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 4 maanden geleden #5530
door franca
Beantwoord door franca in topic Re: resetten
hallo ron, ik heb al een jaar of 9 een joomlawebsite, nooit veel problemen mee gehad. totdat ik een keer een beetje veel de tekst ah bewerken was en op resetten drukte,(om de laatste versie te bewaren) waardoor meteen de opmaak, foto verdween. als ik vanuit een andere computer werk kan ik wel de foto weer terugzetten, vanuit mijn eigen computer is dan alles geblokkeerd. |Mijn neef, die altijd hielp en de website heeft gebouwd, wist ook niet hoe het kwam.ik ben nu eigenlijk op zoek naar iemand die me vaker even terzijde staat.
- Ron
- Administrator
11 jaren 4 maanden geleden - 11 jaren 4 maanden geleden #5537
door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: resetten
Hallo Franca,
je kunt het best je pc/internetbrowser opschonen.
Ik zelf gebruik hier voor Ccleaner deze maak je gehele pc schoon.
Je kunt je cache van je site ook nog opschonen en daarna eens kijken of je probleem is opgelost.
En ook even bij onderhoud in backend van joomla cache wissen en algemene checkin doen.
En je bent opzoek naar iemand die jou af en toe bijstaat/helpt nou die zijn er genoeg
Laat je even weten of je probleem verholpen is? Wat is trouwens je URL van je site want dan kunnen wij die ook bewonderen.
Groeten Ron
je kunt het best je pc/internetbrowser opschonen.
Ik zelf gebruik hier voor Ccleaner deze maak je gehele pc schoon.
Je kunt je cache van je site ook nog opschonen en daarna eens kijken of je probleem is opgelost.
En ook even bij onderhoud in backend van joomla cache wissen en algemene checkin doen.
En je bent opzoek naar iemand die jou af en toe bijstaat/helpt nou die zijn er genoeg
Laat je even weten of je probleem verholpen is? Wat is trouwens je URL van je site want dan kunnen wij die ook bewonderen.
Groeten Ron
Laatst bewerkt 11 jaren 4 maanden geleden door Ron.
- franca
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 4 maanden geleden #5541
door franca
Beantwoord door franca in topic Re: resetten
Beste ron dank voor je bericht. Ik had net een nortonscan gedaan.zou genoeg moeten zijn toch? En als je het over 'in cache' hebt haak ik helaas af hoe atom dat ook klinkt. En helaas heeft er zich nog nniemand gemeld om me te helpen.ik wacht geduldig af.
Groetjes Franca
Groetjes Franca
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 4 maanden geleden #5546
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: resetten
Browser cache verwijderen: klik control en f5 tegelijk in
Cache van joomla verwijderen: ga naar de backend van Joomla en ga dan naar onderhoud. Daar kun je cache wissen en algemene check in doen.
algemene check in: vink alles aan en klik op inchecken
wis cache: vink indien er wat staat (hoeft niet altijd) aan en klik dan op verwijderen.
Groetjes
Renata
Cache van joomla verwijderen: ga naar de backend van Joomla en ga dan naar onderhoud. Daar kun je cache wissen en algemene check in doen.
algemene check in: vink alles aan en klik op inchecken
wis cache: vink indien er wat staat (hoeft niet altijd) aan en klik dan op verwijderen.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden