Vraag kan na restore niet meer in backend
- surepower
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
11 jaren 5 maanden geleden #5577
door surepower
groet Surepower
kan na restore niet meer in backend werd gestart door surepower
Hallo,
Ik heb na restore van een akeeba backup (kickstart) wel toegang tot de frontend, maar geen toegang tot de backend meer, ik kan op het inlogschermpje mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen ,maar na gebruik van de login button gebeurt er niets.
tijdens de retore geen foutberichten gekregen.
tijdens het afsluiten van een artikel in de backend om te kijken hoe het er uitzag, kreeg ik een wit scherm met de melding dat er een veiligheidteken tijden de login was, ik heb het niet duidelijk kunnen zien, wat te snel weg
Ik kan nu geen enkele kant op, heb nu wel de site ,maar kan niet meer in de backend.
backend nu wel alleen mogelijk op IE en niet op firefox en googlechrome opera
Gaarne een oplossing, ik wil niet graag voor een derde keer alles overdoen
website www.dero-designs.nl
Ik heb na restore van een akeeba backup (kickstart) wel toegang tot de frontend, maar geen toegang tot de backend meer, ik kan op het inlogschermpje mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen ,maar na gebruik van de login button gebeurt er niets.
tijdens de retore geen foutberichten gekregen.
tijdens het afsluiten van een artikel in de backend om te kijken hoe het er uitzag, kreeg ik een wit scherm met de melding dat er een veiligheidteken tijden de login was, ik heb het niet duidelijk kunnen zien, wat te snel weg
Ik kan nu geen enkele kant op, heb nu wel de site ,maar kan niet meer in de backend.
backend nu wel alleen mogelijk op IE en niet op firefox en googlechrome opera
Gaarne een oplossing, ik wil niet graag voor een derde keer alles overdoen
website www.dero-designs.nl
groet Surepower
Onderwerp is gesloten.
- Renata
-
- Administrator
-
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 5 maanden geleden #5578
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: kan na restore niet meer in backend
Hoi
Omdat IE wel werkt lijkt het een browser probleem. Wis de cache eens van je browsers? Wis ook de cache in de backend van Joomla.
Groetjes
Renata
Omdat IE wel werkt lijkt het een browser probleem. Wis de cache eens van je browsers? Wis ook de cache in de backend van Joomla.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
- surepower
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
11 jaren 5 maanden geleden #5582
door surepower
groet Surepower
Beantwoord door surepower in topic Re: kan na restore niet meer in backend
hoi
de cache van de browsers is het niet, ik heb al mijn niet werkende browsers van mijn systeem gegooid, incl opruiming van alle bestanden en geschiedenis, ook een nieuwe download gemaakt van Firefox alle websites backends werken behouden die van mij ik heb ook de site via een backup op een ander hostingpakket gezet en ondervind hier het zelfde euvel
Site goed te benaderen, maar in backend niet in te loggen, haalt na invullen van naam en wactwoord en na de button inloggen te hebben gedrukt de velden naam en wachtwoord leeg.
Alleen via IE is in te loggen op deze site !!!!!
In de eerste instantie zou ik nu joomla de schuld geven , maar waarom mijn andere gebouwde websites dan wel goed???
de cache van de browsers is het niet, ik heb al mijn niet werkende browsers van mijn systeem gegooid, incl opruiming van alle bestanden en geschiedenis, ook een nieuwe download gemaakt van Firefox alle websites backends werken behouden die van mij ik heb ook de site via een backup op een ander hostingpakket gezet en ondervind hier het zelfde euvel
Site goed te benaderen, maar in backend niet in te loggen, haalt na invullen van naam en wactwoord en na de button inloggen te hebben gedrukt de velden naam en wachtwoord leeg.
Alleen via IE is in te loggen op deze site !!!!!
In de eerste instantie zou ik nu joomla de schuld geven , maar waarom mijn andere gebouwde websites dan wel goed???
groet Surepower
Onderwerp is gesloten.
- Ron
-
- Administrator
-
11 jaren 5 maanden geleden #5583
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: kan na restore niet meer in backend
Hallo Surepower,
oke via ie wel bereikbaar heel vreemd.
Wat je kunt doen is een test account aanmaken met geen rechten.
De gegevens daarvan even via pm naar mij toesturen en dan kijk ik of ik hier met Firefox wel of niet kan inloggen.
Ik hoor van je.
Groeten Ron
oke via ie wel bereikbaar heel vreemd.
Wat je kunt doen is een test account aanmaken met geen rechten.
De gegevens daarvan even via pm naar mij toesturen en dan kijk ik of ik hier met Firefox wel of niet kan inloggen.
Ik hoor van je.
Groeten Ron

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Onderwerp is gesloten.
- surepower
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
11 jaren 5 maanden geleden #5584
door surepower
groet Surepower
Beantwoord door surepower in topic Re: kan na restore niet meer in backend
hoi Ron,
Ik heb je een PM gezonden.
Ik hoor wel als je iets hebt bereikt!!
BVD surepower
Ik heb je een PM gezonden.
Ik hoor wel als je iets hebt bereikt!!
BVD surepower
groet Surepower
Onderwerp is gesloten.
- Ron
-
- Administrator
-
11 jaren 5 maanden geleden #5585
door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: kan na restore niet meer in backend
Hallo,
wat jij al meld IE werkt het wel maar met firefox dus niet.
Als ik in Firefox de naam en ww invoer krijg ik ook niks!
De URL is dan www.dero-designs.nl/dero-designs.nl/administrator/index.php
Valt me op dat er 2 x dero-designs.nl in je URL hebt staan is dat de bedoeling?
Heb je kort geleden plugin(s) geïnstalleerd?
Groeten Ron
wat jij al meld IE werkt het wel maar met firefox dus niet.
Als ik in Firefox de naam en ww invoer krijg ik ook niks!
De URL is dan www.dero-designs.nl/dero-designs.nl/administrator/index.php
Valt me op dat er 2 x dero-designs.nl in je URL hebt staan is dat de bedoeling?
Heb je kort geleden plugin(s) geïnstalleerd?
Groeten Ron

Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden