Vraag kan na restore niet meer in backend
- Renata
-
- Administrator
-
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Minder
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #5586
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: kan na restore niet meer in backend
Hoi
Ik denk dat je deze trouble shooter van akeeba zelf even moet doornemen:
www.akeebabackup.com/documentation/troub...ooter/prbasicts.html
Lijkt op jouw probleem en daar worden diverse oplossingen aangedragen.
Groetjes
Renata
Ik denk dat je deze trouble shooter van akeeba zelf even moet doornemen:
www.akeebabackup.com/documentation/troub...ooter/prbasicts.html
Lijkt op jouw probleem en daar worden diverse oplossingen aangedragen.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
- surepower
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
11 jaren 4 maanden geleden #5587
door surepower
groet Surepower
Beantwoord door surepower in topic Re: kan na restore niet meer in backend
er staat een map in de public die dero-designs heet waar is geinstalleerd mede omdat er vaak meerdere joomla installaties in mappen staan.
ik heb deze site inmiddels 2 x gemaakt de laatste keer vorig weekend ,dus toen alles geüpload, ik heb er wel en nieuwe extensie aan toegevoegd, die heet spider FAQ lite, wel geinstaleerd ,maar nog niet in gebruik genomen,
als ik het zo bekijk wordt het een moeilijke kwestie, waarschijnlijk ,dus maar alles er af gooien en weer opnieuw beginnen, en dan maar telkens proberen met inloggen kijken waar het fout gaat??
ik zie dat Renata een post heeft gezonden , eerst die nog maar ff doornemen,
ik heb deze site inmiddels 2 x gemaakt de laatste keer vorig weekend ,dus toen alles geüpload, ik heb er wel en nieuwe extensie aan toegevoegd, die heet spider FAQ lite, wel geinstaleerd ,maar nog niet in gebruik genomen,
als ik het zo bekijk wordt het een moeilijke kwestie, waarschijnlijk ,dus maar alles er af gooien en weer opnieuw beginnen, en dan maar telkens proberen met inloggen kijken waar het fout gaat??
ik zie dat Renata een post heeft gezonden , eerst die nog maar ff doornemen,
groet Surepower
Onderwerp is gesloten.
- surepower
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
11 jaren 4 maanden geleden #5588
door surepower
groet Surepower
Renate,
ik heb het snel ff doorgelezen , en inderdaad hebt ik nu een cookie domein en path in gesteld, en dat had ik voor de restore niet
Ik ga ff stoeien met die gegevens, alvast erg bedankt voor jullie input in deze
surepower
ik heb het snel ff doorgelezen , en inderdaad hebt ik nu een cookie domein en path in gesteld, en dat had ik voor de restore niet
Ik ga ff stoeien met die gegevens, alvast erg bedankt voor jullie input in deze
surepower
groet Surepower
Onderwerp is gesloten.
- Ron
-
- Administrator
-
11 jaren 4 maanden geleden #5589
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: kan na restore niet meer in backend
Ola,
wat Renata aankaart zou dus wel eens de oplossing kunnen zijn![:) :)](/media/kunena/emoticons/8.png)
Succes met stoeien en we horen het wel van je of het opgelost is![;) ;)](/media/kunena/emoticons/11.png)
Groeten Ron
wat Renata aankaart zou dus wel eens de oplossing kunnen zijn
![:) :)](/media/kunena/emoticons/8.png)
Succes met stoeien en we horen het wel van je of het opgelost is
![;) ;)](/media/kunena/emoticons/11.png)
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
- surepower
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
11 jaren 4 maanden geleden #5590
door surepower
groet Surepower
Renate, erg bedankt, dit was de oplossing!!!!
in configuratie file stonden geen cookie domein en path en ik had ze in de algemene gegeven van joomla nu wel gezet, daar nu ff leeg gemaakt en ik kan weer met Firefox inloggen, ook alle andere browsers doen het nu weer
ik zal het topic als opgelost aangeven.
Surepower.
in configuratie file stonden geen cookie domein en path en ik had ze in de algemene gegeven van joomla nu wel gezet, daar nu ff leeg gemaakt en ik kan weer met Firefox inloggen, ook alle andere browsers doen het nu weer
ik zal het topic als opgelost aangeven.
Surepower.
groet Surepower
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden