Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Joomla 2.5.14 installatie start bij voltooien, hoe terug?

Joomla 2.5.14 installatie start bij voltooien, hoe terug? 5 jaren 11 maanden geleden #1

• Saskia
  • Saskia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo mensen,

Vandaag ben ik druk doende om Joomla 2.5.14 te installeren voor mijn website. Dit ging in principe prima. Ik heb de Nederlandse versie kunnen downloaden. Deze via FTP (Filezilla) op de server gezet.... Niks aan de hand.... Toen ben ik naar mijnsite.nl/installation/index.php gedaan. Dan kom ik inderdaad keurig bij de 7 stappen voor de webinstallatie (1. Taal 2.Pre-installatie controle 3. Licentie 4. etc.). Maar daar start dan ook het probleem. Bij mij start die bij stap 7. Voltooien. Hij geeft aan VERWIJDER NU DE VOLLEDIGE MAP INSTALLATION VAN DE SERVER. .  Maar ik zou graag stap 1. tot en met 6. toch even eerst doen  ;) Ik heb geen ´vorige´ knop.... Als ik inderdaad die map van de server haal en op vernieuwen klik dan geeft die aan: The requested URL /installation/index.php was not found on this server.
Zet ik de installatiemap weer terug dan ben ik weer bij stap 7. Voltooien..... Tja... Wat moet ik daar nu toch weer mee????

Iemand een idee hoe je dit aanpakt? Nog effe en mijn toetsenbord mag het ontgelden uit frustratie  ::) :P

Alvast dank!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Joomla 2.5.14 installatie start bij voltooien, hoe terug? 5 jaren 11 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Kijk eens met je ftp programma of je al een configuration.php hebt staan in de hoofdmap/root van je website.
Zo ja, gooi deze dan weg  en indien het nee is heb ik geen idee.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Re: Joomla 2.5.14 installatie start bij voltooien, hoe terug? 5 jaren 11 maanden geleden #3

• Saskia
  • Saskia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Pffffff Arjan..... dank!! :D Zo iets kleins... maar zo een gepuzzel. Het was inderdaad de configuration.php  ::) Je bent de redding van mijn toetsenbord  ;) Geweldig en geniaal! Ik had er nooit achter gekomen.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.478 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop