Skip to main content

Vraag Joomla 2.5.14 installatie start bij voltooien, hoe terug?

• Saskia
  • Saskia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #5839 door Saskia
Hallo mensen,

Vandaag ben ik druk doende om Joomla 2.5.14 te installeren voor mijn website. Dit ging in principe prima. Ik heb de Nederlandse versie kunnen downloaden. Deze via FTP (Filezilla) op de server gezet.... Niks aan de hand.... Toen ben ik naar mijnsite.nl/installation/index.php gedaan. Dan kom ik inderdaad keurig bij de 7 stappen voor de webinstallatie (1. Taal 2.Pre-installatie controle 3. Licentie 4. etc.). Maar daar start dan ook het probleem. Bij mij start die bij stap 7. Voltooien. Hij geeft aan VERWIJDER NU DE VOLLEDIGE MAP INSTALLATION VAN DE SERVER. .  Maar ik zou graag stap 1. tot en met 6. toch even eerst doen  ;) Ik heb geen ´vorige´ knop.... Als ik inderdaad die map van de server haal en op vernieuwen klik dan geeft die aan: The requested URL /installation/index.php was not found on this server.
Zet ik de installatiemap weer terug dan ben ik weer bij stap 7. Voltooien..... Tja... Wat moet ik daar nu toch weer mee????

Iemand een idee hoe je dit aanpakt? Nog effe en mijn toetsenbord mag het ontgelden uit frustratie  ::) :P

Alvast dank!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 4 maanden geleden #5840 door Arjan
Kijk eens met je ftp programma of je al een configuration.php hebt staan in de hoofdmap/root van je website.
Zo ja, gooi deze dan weg  en indien het nee is heb ik geen idee.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

• Saskia
  • Saskia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #5841 door Saskia
Pffffff Arjan..... dank!! :D Zo iets kleins... maar zo een gepuzzel. Het was inderdaad de configuration.php  ::) Je bent de redding van mijn toetsenbord  ;) Geweldig en geniaal! Ik had er nooit achter gekomen.

Tijd voor maken pagina: 0.598 seconden
Gemaakt door Kunena