- Ontvangen bedankjes 205
Vraag Update 2.5.14 naar 2.5.16 wordt niet uitgevoerd
- Leen
-
- Administrator
-
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
11 jaren 2 maanden geleden #6566
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Update 2.5.14 naar 2.5.16 wordt niet uitgevoerd
Hallo RonP,
Heel misschien komt het omdat jij een beveiliging over inlog gedeelte heb staan ?.(zie plaatje)
En je het al eens geprobeerd als die tijdelijk uit staat.?
Heel misschien komt het omdat jij een beveiliging over inlog gedeelte heb staan ?.(zie plaatje)
En je het al eens geprobeerd als die tijdelijk uit staat.?
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- RonP
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
11 jaren 2 maanden geleden #6582
door RonP
Beantwoord door RonP in topic Re: Update 2.5.14 naar 2.5.16 wordt niet uitgevoerd
Hallo Leen,
Bedankt voor je tip. Ik maak geen gebruik van deze beveiligingsoptie.
Ron
Ik ben wel wat wijzer geworden.
Ik werk normaal via Chrome, nu met IE geprobeerd en krijg een melding dat archive file corrupted is (zie bijlage).
De browsers geven dus bij het updaten van Joomla een andere of geen foutmelding.
Daarna, ook onder IE, geprobeerd via Extensiebeheer te laden maar dat resulteert, net als onder Chrome, in een 404 error.
Met Firefox zij de resultaten gelijk aan die van Chrome... staat maar wat te doen of geeft via Extensiebeheer een 404 error.
Mappen en bestanden staan op 770 als rechten
Nog andere opties?
Ron
Bedankt voor je tip. Ik maak geen gebruik van deze beveiligingsoptie.
Ron
Ik ben wel wat wijzer geworden.
Ik werk normaal via Chrome, nu met IE geprobeerd en krijg een melding dat archive file corrupted is (zie bijlage).
De browsers geven dus bij het updaten van Joomla een andere of geen foutmelding.
Daarna, ook onder IE, geprobeerd via Extensiebeheer te laden maar dat resulteert, net als onder Chrome, in een 404 error.
Met Firefox zij de resultaten gelijk aan die van Chrome... staat maar wat te doen of geeft via Extensiebeheer een 404 error.
Mappen en bestanden staan op 770 als rechten
Nog andere opties?
Ron
Onderwerp is gesloten.
- Leen
-
- Administrator
-
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
11 jaren 2 maanden geleden #6583
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Update 2.5.14 naar 2.5.16 wordt niet uitgevoerd
Hoi RonP
hij gaf dat een keer in beeld daar na niet meer
vandaar dat ik denk dat er een beveiliging liep(of loop)
dat plaatje kreeg ik dus toen ik jou regeltje probeerde uit te voeren in ie11 browserlausdeo.nl/administrator/index.php?optio...staller&view=install
hij gaf dat een keer in beeld daar na niet meer
vandaar dat ik denk dat er een beveiliging liep(of loop)
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Ron
-
- Administrator
-
11 jaren 2 maanden geleden #6584
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Update 2.5.14 naar 2.5.16 wordt niet uitgevoerd
Hallo Ron,
je kan vragen of kijken hoe je php.ini file is ingesteld.
Misschien dat de upload van files maar tot 2mb mag dit moet dan verhoogt worden.
Of de volgende code in je .htacces file zetten niet alle hosters staan dit toe! Je kan het ook gewoon testen en als het dan heeft gewerkt dan weer de code eruit halen.
En dan het probleem melden bij de hosting dat het provbleem daar in zit.
Succes ermee
Groeten Ron
je kan vragen of kijken hoe je php.ini file is ingesteld.
Misschien dat de upload van files maar tot 2mb mag dit moet dan verhoogt worden.
Of de volgende code in je .htacces file zetten niet alle hosters staan dit toe! Je kan het ook gewoon testen en als het dan heeft gewerkt dan weer de code eruit halen.
En dan het probleem melden bij de hosting dat het provbleem daar in zit.
Code:
php_value upload_max_filesize 10M
php_value post_max_size 10M
php_value max_execution_time 200
php_value max_input_time 200
Succes ermee

Groeten Ron

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Onderwerp is gesloten.
- RonP
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
11 jaren 2 maanden geleden #6593
door RonP
Beantwoord door RonP in topic Re: Update 2.5.14 naar 2.5.16 wordt niet uitgevoerd
Hoi Ron.
Ik heb een php.ini met deze waarden in de Private dir geplaatst.
Resultaat: zelfde.
Nog meer tips and tricks?
Ron
Ik heb een php.ini met deze waarden in de Private dir geplaatst.
Resultaat: zelfde.
Nog meer tips and tricks?
Ron
Onderwerp is gesloten.
- Ron
-
- Administrator
-
11 jaren 2 maanden geleden #6594
door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: Update 2.5.14 naar 2.5.16 wordt niet uitgevoerd
Hallo Ron,
de code moet je niet in een php.ini zetten.
Maar gewoon de code in je .htaccess file zetten die je vindt in de root van je site.
Succes ermee.
Groeten Ron
de code moet je niet in een php.ini zetten.
Maar gewoon de code in je .htaccess file zetten die je vindt in de root van je site.
Succes ermee.
Groeten Ron

Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden