- Ontvangen bedankjes 205
Vraag afbeeldingen
- Leen
-
- Administrator
-
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
11 jaren 2 maanden geleden #6809
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: afbeeldingen
Hallo Jean.
Zo je heb er dus nachtwerk van gemaakt maar fijn dat het alsnog is opgelost hopelijk heb je goed kunnen slapen .
Alleen
Indien een Windows herstel punt dan ben ik benieuwt welke versie internet Explorer is.
En als je vraag echt opgelost is kan je deze Topic zelf sluiten .
Zo je heb er dus nachtwerk van gemaakt maar fijn dat het alsnog is opgelost hopelijk heb je goed kunnen slapen .
Alleen
bedoel je daar de Windows herstelpunt of een Akeeba of ander Joomla herstel punt ?heb de laptop naar een herstelpunt laten zetten
Indien een Windows herstel punt dan ben ik benieuwt welke versie internet Explorer is.
En als je vraag echt opgelost is kan je deze Topic zelf sluiten .
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Ron
-
- Administrator
-
11 jaren 2 maanden geleden #6810
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: afbeeldingen
Hallo Jean,
mooi dat het opgelost is.
@Leen het is denk ik herstelpunt van windows
@Jean microsoft, Internet Explorer heeft last van compatibiliteitsproblemen je kan beter firefox of dus chrome gebruiken.
Er zijn standaarden (W3C-standaard) waar alle browsers zich aan proberen te houden en Internet Explorer is een beetje onverschillig en wil dat niet doen.
Groeten Ron
mooi dat het opgelost is.
@Leen het is denk ik herstelpunt van windows
@Jean microsoft, Internet Explorer heeft last van compatibiliteitsproblemen je kan beter firefox of dus chrome gebruiken.
Er zijn standaarden (W3C-standaard) waar alle browsers zich aan proberen te houden en Internet Explorer is een beetje onverschillig en wil dat niet doen.
Groeten Ron

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden