Vraag Backup terug zetten
- Cristina
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
11 jaren 1 maand geleden #7131
door Cristina
Met honing bereik je meer dan met azijn
Beantwoord door Cristina in topic Re: Backup terug zetten
Leen,
ik heb net met een netwerkkabel de backup gedaan ne het is gelukt maar handig is het wat anders.
Even een vraagje als de de backup doet zoals in de link, hoe zet je hem terug dan?
daar heb ik geen tutorial voor gevonden.
ik heb net met een netwerkkabel de backup gedaan ne het is gelukt maar handig is het wat anders.
Even een vraagje als de de backup doet zoals in de link, hoe zet je hem terug dan?
daar heb ik geen tutorial voor gevonden.

Onderwerp is gesloten.
- Leen
-
- Administrator
-
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
11 jaren 1 maand geleden #7132
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Backup terug zetten
Ha het terug zetten is gewoon dus net omgekeerd.
je start bv dus filezilla of gelijke en maak verbinding zals je daar net ook heb moeten doen ga naar de juiste website indien je er meer heb staan bij je host bedrijf.Dus als goed is(met filezilla) zie je aan rechterkant dus je website online.
aan linker kant kan je bladeren naar de map op je pc waar je eerder de website heb op geslagen en dan klik je daar met rechtermuisknop op en je ziet uploaden verschijnen.
je database bestandje moet als hij erg groot is geloof(2048 kb) gezipt worden is hij kleiner kan je gewoon gelijk met phpmyadmin de juiste database aanklikken indien je meer database heb ook dus
ipv van exporteren nu kiezen voor importeer als goed kan je dan boven in weer kiezen om te bladeren op je pc(staat dan meestal ook gelijk de maximale grote wat kan) daar haal je je gebackupte .sql bestandje op of de gezipte is moet dan druk je rechts onder op start als goed is moet dat werken .
Hopelijk is mijn verhaal beetje te begrijpen.
ik heb ook nog beetje gezocht naar eerder probleem van je backup
vond iets hier over.
forum.mijnjoomlaforum.nl/joomla-2-5-inst...j01/msg3714/#msg3714
je start bv dus filezilla of gelijke en maak verbinding zals je daar net ook heb moeten doen ga naar de juiste website indien je er meer heb staan bij je host bedrijf.Dus als goed is(met filezilla) zie je aan rechterkant dus je website online.
aan linker kant kan je bladeren naar de map op je pc waar je eerder de website heb op geslagen en dan klik je daar met rechtermuisknop op en je ziet uploaden verschijnen.
je database bestandje moet als hij erg groot is geloof(2048 kb) gezipt worden is hij kleiner kan je gewoon gelijk met phpmyadmin de juiste database aanklikken indien je meer database heb ook dus
ipv van exporteren nu kiezen voor importeer als goed kan je dan boven in weer kiezen om te bladeren op je pc(staat dan meestal ook gelijk de maximale grote wat kan) daar haal je je gebackupte .sql bestandje op of de gezipte is moet dan druk je rechts onder op start als goed is moet dat werken .

ik heb ook nog beetje gezocht naar eerder probleem van je backup
vond iets hier over.
forum.mijnjoomlaforum.nl/joomla-2-5-inst...j01/msg3714/#msg3714
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
-
- Administrator
-
Minder
Meer
11 jaren 1 maand geleden #7134
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Backup terug zetten
Hoi Cristina,
Heb je soms een beveiliging op je website ik krijg steeds vraag tijdens het bekijken van je website "wilt u deze website toegang geven tot het klembord" mogelijk dat die extensie het maken van akeeba back-up verstoort.
Heb je soms een beveiliging op je website ik krijg steeds vraag tijdens het bekijken van je website "wilt u deze website toegang geven tot het klembord" mogelijk dat die extensie het maken van akeeba back-up verstoort.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Ron
-
- Administrator
-
11 jaren 1 maand geleden #7137
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Backup terug zetten
Hallo Cristina,
jij ook de beste wensen voor 2014!
Gebruik je DirectAdmin als controlpanel bij je hosting bedrijf? zoja hier mee kun je ook een backup maken.
Of handmatig zelf een back-up te doen zoals wordt uitgelegd in onderstaande link.
help.mijnjoomlaforum.nl/Handleidingen-Jo...hoe-maak-je-dat.html
Zelf heb ik ook DirectAdmin bij me hosting en back-up maken gaat goed en makkelijk nooit problemen gehad.
Succes ermee.
Groeten Ron
jij ook de beste wensen voor 2014!
Gebruik je DirectAdmin als controlpanel bij je hosting bedrijf? zoja hier mee kun je ook een backup maken.
Of handmatig zelf een back-up te doen zoals wordt uitgelegd in onderstaande link.
help.mijnjoomlaforum.nl/Handleidingen-Jo...hoe-maak-je-dat.html
Zelf heb ik ook DirectAdmin bij me hosting en back-up maken gaat goed en makkelijk nooit problemen gehad.
Succes ermee.
Groeten Ron

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
- Cristina
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
11 jaren 1 maand geleden #7140
door Cristina
Beantwoord door Cristina in topic Re: Backup terug zetten
@Leen ik heb de anticopy uitgezet.
@Ron ik ga even kijken wat mogelijk is, ik hou je op de hoogte
Maar nu heb ik een probleem als ik iets verandert in mijn artikelen en ik sla het op worden de veranderingen niet zichtbaar op mijn website... heb ik dit weer...
@Ron ik ga even kijken wat mogelijk is, ik hou je op de hoogte
Maar nu heb ik een probleem als ik iets verandert in mijn artikelen en ik sla het op worden de veranderingen niet zichtbaar op mijn website... heb ik dit weer...

Onderwerp is gesloten.
- Leen
-
- Administrator
-
Minder
Meer
11 jaren 1 maand geleden #7141
door Leen