Skip to main content

Vraag Op de website de regel toon weghalen/verbergen

• Gerijsma
  • Gerijsma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 jaren 3 weken geleden #415 door Gerijsma
Hallo,
Ik ben bezig met het maken van een website via joomla 2.5 en krijg op één van de tabbladen een vreemde regel met daaromheen een kader in de regel staat Toon met een waarde 5.  ( de waarde is aan te passen). Om het duidelijk te laten zien een bijgevoegde link www.de-narratieve-coach.nl/index.php/coaching.html
Wie weet hoe ik dit stukje weg kan halen zodat ik een schone webpagina krijg.
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
12 jaren 3 weken geleden #416 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Op de website de regel toon weghalen/verbergen
Beste Gerijsma

Allereerst van harte welkom bij MijnJoomlaForum.

Wat ik zo kan bekijken lijkt het alsof er op die positie een module aan staat, een categorie lijst weergave.

Kijk eens bij modules of daar wat staat wat er niet thuis hoort?

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
Meer
12 jaren 3 weken geleden #423 door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: Op de website de regel toon weghalen/verbergen
Hallo Gerijsma,

Het lijkt er op dat je op deze pagina een formulier aanroept: adminForm.

Waarschijnlijk is dit formulier nog niet klaar en is dit dus het enige dat je ziet.

Succes, Jollywod

Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Onderwerp is gesloten.
  • Gerijsma
  • Gerijsma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 jaren 3 weken geleden #458 door Gerijsma
Beantwoord door Gerijsma in topic Re: Op de website de regel toon weghalen/verbergen
Even een berichtje van mijn kant. Ik ben een nieuwe gebruiker van Joomla en van dit forum. Ik heb een boek over Joomla gekocht waarin een aantal voorbeelden staan hoe een en ander te publiceren. Daar ben ik momenteel druk mee bezig maar ben dus vastgelopen, zie mijn eerste vraag helaas kom ik er niet uit met de twee suggesties. Ik duik mijn boek weer in en zal proberen het voor elkaar te krijgen. Jullie worden bedankt voor de hints.
Groetjes IJsbrand
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
12 jaren 3 weken geleden #460 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Op de website de regel toon weghalen/verbergen
Hoi

Gewoon deze topic open laten. Wellicht dat andere forumleden een tip voor je hebben :)

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
Meer
12 jaren 3 weken geleden - 12 jaren 3 weken geleden #465 door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: Op de website de regel toon weghalen/verbergen
Hallo Gerijsma,

Bouw je deze pagina op als categorielijst?
( Bij het aanmaken van het top menu kies je menu item type categorie list.)
Rechts op je scherm moet je dan een categorie kiezen.

In de tab lijstweergave krijg je onderaan # artikelen in lijst.
Toon #  5  is dan wat je te zien krijgt.

Waarschijnlijk kun je dit met de twee instellingen daarboven aan of uitzetten. ( afhankelijk van je template ( artisteer?))

Ik zou voor deze pagina geen categorie lijst maken omdat het waarschijnlijk statische informatie is.
Dan zou een individueel artikel een makkelijker optie zijn.

Edit: In joomla 2.5 kun je dit veld uitzetten door het veld weergave selectielijst in de tab selectielijst op verberg te zetten.
        ( als het inderdaad om een categorie list gaat ).
Succes.

Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Laatst bewerkt 12 jaren 3 weken geleden door jollywood.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.458 seconden
Gemaakt door Kunena