Skip to main content

Vraag Steeds weer <script...

• Ron van Meijer
  • Ron van Meijer's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 1 week geleden #7613 door Ron van Meijer
Steeds weer <script... werd gestart door Ron van Meijer
[size=10pt]Elke keer als ik een pagina edit in Joomla zie ik wanneer ik de broncode bekijk onderstaand verschijnen.
Ik haal het elke keer weg en het verschijnt telkens weer. Hoe kan dit?
Er staat steeds src="chrome... maar ik werk met Firefox, heb wel ooit met Chrome gewerkt.
[/size]

[size=8pt]<script charset="UTF-8" src="chrome://hdv/content/hdv.js" type="application/javascript">
</script><script charset="UTF-8" src="chrome://hdv/content/hdv.js" type="application/javascript">
</script><script charset="UTF-8" src="chrome://hdv/content/hdv.js" type="application/javascript">
</script><script charset="UTF-8" src="chrome://hdv/content/hdv.js" type="application/javascript">[/size]
</script>

Groet
Ron

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 week geleden #7614 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: Steeds weer <script...
Goed ik ga nu iets zeggen waar ik niet helemaal zeker van ben  :-[
Chrome is een aanduiding voor jouw  browser dat er iets moet gebeuren. Heeft niets met de brwoser zelf te maken.

Dit weet ik dan weer wel  :)
En die javascript die je iedere keer tegen komt hou je niet tegen want jouw website heeft die nu eenmaal nodig voor de werking.
Als je ze niet wilt hebben kan je proberen om steeds meer dingen uit te zetten of je zal een override moeten maken om ze uit te zetten of naar het eind van de pagina te krijgen.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

• Ron van Meijer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 1 week geleden #7616 door Ron van Meijer
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Re: Steeds weer <script...
Arjan,

Klinkt logisch, maar als ik niks doe en blijft editten dan staat er op een gegeven moment 10 regels met dit of 20 of meer... Hij blijft dit dus toevoegen. En het staat ook helemaal aan de onderkant van de pagina. Het is alleen op de startpagina, dus da's wel apart te noemen. Het wordt dus steeds meer en dat snap ik niet. Er staat dus onderaan dat er een script uitgevoerd moet worden, alleen welke en wat?

Groet
Ron

Meer
11 jaren 1 week geleden #7617 door Arjan
Geen idee of ik de juiste pagina heb maar dit is het eerste JS
Code:
<script src="/media/system/js/mootools-core.js" type="text/javascript"></script>   <script src="/media/system/js/core.js" type="text/javascript"></script>   <script src="/media/system/js/modal.js" type="text/javascript"></script>   <script src="/media/system/js/caption.js" type="text/javascript"></script>   <script src="/media/system/js/mootools-more.js" type="text/javascript"></script>   <script src="/plugins/system/modalizer/modals/lytebox/lytebox.js" type="text/javascript"></script>   <script type="text/javascript">       window.addEvent('domready', function() {         SqueezeBox.initialize({});         SqueezeBox.assign($$('a.modal'), {             parse: 'rel'         });       }); window.addEvent('load', function() {             new JCaption('img.caption');         }); window.addEvent('domready', function() {         $$('.hasTip').each(function(el) {             var title = el.get('title');             if (title) {               var parts = title.split('::', 2);               el.store('tip:title', parts[0]);               el.store('tip:text', parts[1]);             }         });         var JTooltips = new Tips($$('.hasTip'), { maxTitleChars: 50, fixed: false});       });         if (window.addEventListener) {             window.addEventListener("load",initLytebox,false);         } else if (window.attachEvent) {             window.attachEvent("onload",initLytebox);         } else {             window.onload = function() {initLytebox();}         }         function initLytebox() {             myLytebox = $lb = new Lytebox( false );             myLytebox = $lb = new Lytebox( true, $lb.http );             myLytebox.theme = 'black';             myLytebox.initialize();         }   </script> <!-- Start of StatCounter Code for Joomla --> <script type="text/javascript"> var sc_project=8048711; var sc_invisible=1; var sc_security="4acd2f17"; </script> <script type="text/javascript" src="http://www.statcounter.com/counter/counter.js"></script>
wat ik tegen kom en even verder op kom ik dit
Code:
    <script>if ('undefined' != typeof jQuery) document._artxJQueryBackup = jQuery;</script>     <script src="/templates/dazzling_2014/jquery.js"></script>     <script>jQuery.noConflict();</script>     <script src="/templates/dazzling_2014/script.js"></script>     <script src="/templates/dazzling_2014/script.responsive.js"></script>     <script src="/templates/dazzling_2014/modules.js"></script>         <script>if (document._artxJQueryBackup) jQuery = document._artxJQueryBackup;</script>
nog tegen. Dit zit allemaal nog netjes in je head.
In je body kom ik alleen maar dit
Code:
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">               <!-- Begin               datetoday = new Date();               timenow=datetoday.getTime();               datetoday.setTime(timenow);               thehour = datetoday.getHours();               if (thehour > 18) display = "navond";               else if (thehour >12) display = "middag";               else display = "morgen";               var greeting = ("Goede"  display  ", ");               document.write(greeting);               //  End -->               </script>
tegen. Dus wat mij betreft niets raars of kijk ik op de verkeerde pagina?

• Ron van Meijer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 11 maanden geleden #7883 door Ron van Meijer
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Re: Steeds weer <script...
Arjan,

Sorry voor de late reactie maar drukke werkzaamheden lieten eerder reageren niet toe.
Je kijkt naar de goede pagina maar ik heb een tijdje met Google Chrome ge-edit. Misschien dat er toch ergens iets staat wat telkens deze scripts neerzet? Het is nog steeds zo en als ik dit niet na elke keer dat ik de pagina bewerk weghaal, staat het er zo 20 keer...

Groet
Ron

Meer
10 jaren 11 maanden geleden #7885 door Arjan
Geen idee wat het betekent maar heb je wel een gegoogelt op [size=8pt]chrome://hdv/content/hdv.js?
Zou je eens moeten doen want je staat versteld hoeveel dat in hun pagina hebben staan.

Nu blijft alleen nog de vraag waar het vandaan komt want ik zie het niet in de eerste pagina staan van je website.
[/size]

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden
Gemaakt door Kunena