- Ontvangen bedankjes 0
Vraag synchroniseren ontwikkelserver en live server
- wouter
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
11 jaren 5 dagen geleden #7733
door wouter
synchroniseren ontwikkelserver en live server werd gestart door wouter
hallo
voor de ontwikkeling van een website gebruik ik een homeserver. Als de site werkt wordt deze geupload naarde www server.
Wanneer ik op de homeserver een formulier gemaakt met chronoforms verander wil ik eigenlijk alleen het veranderde formulier naar de wwwserver overbrengen ipv de hele site(incl datebase) opnieuw te uploaden.
Hoe kan ik dit snel doen?
mvg wouter
voor de ontwikkeling van een website gebruik ik een homeserver. Als de site werkt wordt deze geupload naarde www server.
Wanneer ik op de homeserver een formulier gemaakt met chronoforms verander wil ik eigenlijk alleen het veranderde formulier naar de wwwserver overbrengen ipv de hele site(incl datebase) opnieuw te uploaden.
Hoe kan ik dit snel doen?
mvg wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan
-
- Gebruiker
-
11 jaren 5 dagen geleden #7734
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: synchroniseren ontwikkelserver en live server
Of je maakt dit gewoon opnieuw, volgens het voorbeeld, op je live server of je kopieert alleen de databasetabellen die bij Chronoforms hoort.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
- Ron
-
- Administrator
-
11 jaren 5 dagen geleden #7735
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: synchroniseren ontwikkelserver en live server
Hallo,
ik maak altijd een back-up van desbetreffend formulier en importeer in de chronoform van de nieuwe site
Zie afbeelding dan weet je wat ik bedoel
Groeten Ron
ik maak altijd een back-up van desbetreffend formulier en importeer in de chronoform van de nieuwe site
Zie afbeelding dan weet je wat ik bedoel

Groeten Ron

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden