Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Weergavefout modules en templates in de back-end

Weergavefout modules en templates in de back-end 4 jaren 9 maanden geleden #1

• liskip
  • liskip's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo, sinds kort is de weergave van de modules en templates in de back-end vreemd (zie afbeelding). Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Updaten werkte niet en het is template-onafhankelijk.
Discussie gesloten.

Re: Weergavefout modules en templates in de back-end 4 jaren 9 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 106
Hallo  Liskip.
Allereerst Namens het Gehele Mijnjoomlaforum Team hartelijk Welkom op het Forum.
Heb je voor dat dit optrad extensies of plug-ins of wat dan ook geïnstalleerd of verwijderd ?
En heb je al eens geprobeerd om even de administrator(beheergedeelte) template andere te kiezen
.
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: Weergavefout modules en templates in de back-end 4 jaren 9 maanden geleden #3

• liskip
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt!
Ik heb geen dingen verwijderd, maar waarschijnlijk wel extensies geupdate. Het is me toen alleen niet direct opgevallen, dus ik kan niet achterhalen aan welke update het kan liggen. Inmiddels heeft de klant ook al weer allerlei producten en artikelen toegevoegd, dus een back-up terugplaatsen is niet praktisch.
De andere template had ik al geprobeerd en heeft helaas ook geen effect.
Discussie gesloten.

Re: Weergavefout modules en templates in de back-end 4 jaren 9 maanden geleden #4

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
je heb het over klanten producten  artikelen geplaatst
Gebruik je een webwinkel extensies
als je site online staat heb je een linkje voor ons .
ik nee ook al aan dat je heb geprobeerd om met een ftp programma
de map administrator\templates\
met een verse uitgepakte versie op je pc te overschrijven.
je schrijft update werk niet dus ik bedoel als je Joomla 2.5.x naar 2.5.28
http://downloads.mijnjoomlaforum.nl/Joomla-2.5.28-update-pakketten/joomla-2-5-x-naar-2-5-28.html en dan gewoon zoals een extensie instaleer gebeurt er niks?
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: Weergavefout modules en templates in de back-end 4 jaren 9 maanden geleden #5

• liskip
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Klopt, ik gebruik Virtuemart (nieuwste versie zojuist geïnstalleerd). De website is http://www.de-voerboer.nl .
Ik heb inderdaad alle bestanden al een keer via de FTP vervangen en de update naar 2.5.28 uitgevoerd via de installer.
Zodra ik een module of template aanklik, lijkt het path niet te kloppen. Alleen de "form" wordt getoond, maar verder geen CSS, header, titel enz.
Het rare is dat de URL gewoon hetzelfde is als het hoort te zijn, maar op de een of andere manier wordt de pagina niet geladen zoals het hoort.
Discussie gesloten.

Re: Weergavefout modules en templates in de back-end 4 jaren 9 maanden geleden #6

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
heb je al eens gekeken bij administratie systeeminformatie is daar alles oke
alleen configuration.php op onschrijf baar de rest groen ?
M.v.g Leen
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.495 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop