Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Verticaal en horizontaal menu koppelen

Verticaal en horizontaal menu koppelen 3 jaren 10 maanden geleden #1

• PJ
  • PJ's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Help!

Mijn webbouwer heeft mij verlaten en nu moet ik zelf (zonder Joomla kennis) de site onderhouden.

Lastig om te omschrijven, maar in mijn webshop heb ik een categorie sunglasses aangemaakt hangend onder vertical menu. Ik heb er inmiddels brands aangekoppeld en artikelen aangehangen. Als ik in mijn webshop aan de voorkant klik op deze categorie laat het alle brillen zien, maar ik mis hier zowel het horizontale menu als verticale menu.

Weet iemand hoe ik dit weer terug krijg?

http://girlslovesports.com/web/sunglasses

Ga nog veel meer posten, maar hier ben ik enorm mee geholpen :-)
Discussie gesloten.

Re: Verticaal en horizontaal menu koppelen 3 jaren 10 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Ga naar Extensies > Modulebeheer en zoek naar de juiste module.

Bij de derde optie van rechts kan je menu aangeven zoekt in ieder geval al iets makkelijker.
Daar naast, links, kan je ook op positie zoeken als je die weet.

Nu is het kiezen welk menu je precies moet hebben maar als je die hebt aangeklikt kom je in een nieuw scherm waar je aan de linkerkant Gegevens ziet staan.
Daar onder staat een vak met de naam Menutoewijzing.
In dat gedeelte zal je moeten gaan "spelen/uittesten/vinkjes zetten" om je menu weer te tonen.

Kan zo niet zeggen/typen welke instelling je moet hebben  :(
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Verticaal en horizontaal menu koppelen 3 jaren 10 maanden geleden #3

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 80
Hallo PJ,
Allereerst Namens het Gehele Mijnjoomlaforum Team Hartelijk Welkom op het Forum..
Probeer zoals Arjan al zegt het juiste menu te vinden en wijst de juiste pagina daar in aan toe soms kan het zijn dat je zowel je webwinkel menu moet doen en eventueel ook in het hoofd menu.(dan kan je daar altijd terug zien)
Verder valt het me op dat dat  je versie van joomla sterk verouder is
dus raadzaam om goede back-up 's te maken van website en ook database zodat je in de toekomst kan gaan updaten.
Hier op het Forum staat onder Help Handleidingen  etc vast uitleg hoe dat allemaal te doen is en anders kan je gewoon op juiste plek de vraag stellen
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: Verticaal en horizontaal menu koppelen 3 jaren 10 maanden geleden #4

• PJ
  • PJ's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Dank je wel voor de tips. Voor mij is het allemaal abacradaba. Geen idee hoe ik een back up maak van de site en van de database.

De uitleg vond ik al lastig eerlijk gezegd. Had al handleidingen maar die zijn eigenlijk waardeloos die de bouwer mij heeft gegeven. Moet mij er flink in verdiepen terwijl ik er te weinig tijd voor heb, maar het is niet anders.

Iemand ook enig idee hoe ik de opmerking content/vertical verwijder van mijn website?

http://girlslovesports.com/brands

Wederom bedankt!
Discussie gesloten.

Re: Verticaal en horizontaal menu koppelen 3 jaren 10 maanden geleden #5

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 42
Hallo PJ,

jammer dat je websitebouwer je zo laat zitten  >:(
Maar een voordeel op dit forum zitten veel mensen met kennis die je indien nodig is kunnen helpen.

Om "Content / vertical Menu" te verwijderen doe je het volgende.

Ga naar Extensies --> Modulebeheer --> Zoek module "Content / vertical Menu" en open deze.
Aan de rechter kant zie je de optie "Toon Titel" zet deze op verberg en sla het geheel dan op.

Succes ermee en veel plezier hier.

Groeten Ron  :)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.

Re: Verticaal en horizontaal menu koppelen 3 jaren 9 maanden geleden #6

• Hammie
  • Hammie's Profielfoto
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Don't worry....it's me....
  • Ontvangen bedankjes 0
Misschien schot voor open doel, maar zou de aanschaf van een boek Joomla voor Dummies o.i.d. niet kunnen helpen? Let dan wel op de juiste Joomla versie.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.646 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop