Skip to main content

Vraag dubbele hoofdpagina

  • antonvansteenis
  • antonvansteenis's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
8 jaren 8 maanden geleden #12399 door antonvansteenis
dubbele hoofdpagina werd gestart door antonvansteenis
Hallo allemaal,

Onlangs hebben we onze site ( www.nehemiadokkum.nl ) gemigreerd van 1.5 naar 2.5. Nu zie ik een dubbele hoofdpagina. De onderste zou eigenlijk op de positie van de bovenste moeten verschijnen en die bovenste zou helemaal niet getoond moeten worden. Ik ben zelf op zoek geweest maar kom er niet uit :(
Verder wil ik ook dat venstertje bij de onderste weg hebben en ook dat krijg ik niet voor elkaar.
Graag jullie hulp.
Met vriendelijke groeten
Anton
Onderwerp is gesloten.
Meer
8 jaren 8 maanden geleden #12400 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: dubbele hoofdpagina
Wat moet worden ingeladen volgens het menu item met het gele sterretje er achter?
Voor nu staat daar, denk ik, categorie blog of speciale artikelen en daar door kan je meerdere artikelen op de (voor)pagina krijgen. Zet hem eens op enkele artikel en kies dan het juiste artikel.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
  • antonvansteenis
  • antonvansteenis's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
8 jaren 8 maanden geleden #12406 door antonvansteenis
Beantwoord door antonvansteenis in topic Re: dubbele hoofdpagina
Hallo,
Bedankt voor je reactie. Bij de startpagina (gele sterretje) wordt een individueel artikel geladen. Dat is de onderste van de 2. De bovenste is een module, maar als ik die uitzet komen die knoppen in het midden te staan en blijft de tekst van de hoofdpagina er onder staan (diegene met het zwarte tekstblok eroverheen). Help!!
Onderwerp is gesloten.
Meer
8 jaren 8 maanden geleden #12411 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: dubbele hoofdpagina

De bovenste is een module, maar als ik die uitzet komen die knoppen in het midden te staan en blijft de tekst van de hoofdpagina er onder staan

Dan zou ik de tekst uit deze module halen waar door de knoppen wel rechts blijven staan. Heb je alleen een groot leeg vak wat ook niet echt mooi is.
Optie twee is kijken of je de knoppen niet op een andere plek kan zetten waar door het wel naast de inhoud/artikel komt te staan. De meeste templates hebben deze optie/mogelijkheid.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 8 maanden geleden #12412 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: dubbele hoofdpagina
Hallo Anton,
Zou je in administratie gedeelte eens even de template module positie kunnen inschakelen zo dan we zien welke posities deze template heeft en waar.(zie de plaatjes

Het lijkt er op dat je ook diverse custom modules gebruikt op de plek waar je iets anders wilt hebben staan.
en dat  zwarte blok op jou artikel lijkt ook iets met de template te maken te hebben(weergave auteur in artikelen uit zetten ?)
plaatje 3 bij administrator>artikelbeheer knop opties

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 8 maanden geleden #12413 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: dubbele hoofdpagina
als je toch dat zwarte info blok wil houden maar op beter positie wil zetten zal je ergens in joomla.css regel 55 de positie van absulute naar static kunnen zetten

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.555 seconden
Gemaakt door Kunena