Skip to main content

Vraag Artisteer vraag

  • andrejanssen
  • andrejanssen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1391 door andrejanssen
Artisteer vraag werd gestart door andrejanssen
Ik ben al een tijdje bezig met het template pakket van Artisteer (netjes aangkocht) en loop tegen een probleem aan. In de kop (header) kun je plaatjes opnemen, maar ook een koptekst en een ondertekst. Als ik hier teksten invul, komen deze keurig in artisteer in de kop te staan. Maar zodra ik mijn template exporteer en importeer in Joomla, is de tekst verdwenen. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen ???
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1396 door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: Artisteer vraag
Hoi Andre,

Naar mijn ervaring gaat dit altijd goed, tenzij je plaatje groter is en over je tekst komt of je tekst dezelde kleur is als de achtergrond.

Als je in je browser de html brontekst bekijkt, zie je je tekst dan wel terug?

Welke versie artisteer gebruik je?

Jollywood 

Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Onderwerp is gesloten.
  • andrejanssen
  • andrejanssen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1397 door andrejanssen
Beantwoord door andrejanssen in topic Re: Artisteer vraag
Hoi Jollywood,

Ik gebruik helemaal geen plaatje. Ik heb alleen een vulkleur en een tekst, althans dat was de bedoeling. Kijk anders even op www.miaauw.nl/joomla . Ik de paarse kop staat in artisteer de tekst miaauw links in de kop, na export is de tekst in de site
verdwenen. Ik werk nu met de laatste versie 4.0 en nog wat geloof ik.
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1401 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: Artisteer vraag
Hallo Andre,

1. Ga eens naar template overzicht en klik je template aan.

2. Kijk of de Koptekst en Slogan daar ook staan!


Succes ermee.

Groetjes Ron :)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
  • andrejanssen
  • andrejanssen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1402 door andrejanssen
Beantwoord door andrejanssen in topic Re: Artisteer vraag
Hoi Ron,

Ik zie daar alleen de optie headline, maar die is leeg. Als ik hier een tekst intik verschijnt hij inderdaad in de kop. De sloganzin (in een kleiner lettertype) heb ik echter niet. Het is de bedoeling dat de koptekst "miaauw" gaat worden en de slogantekst "alles over onze bitten". Het zou kunnen dat ik arstisteer ook geen slogantekst heb ingevoerd, dat zou misschien de reden kunnen zijn dat dit veld ook niet verschijnt bij de templateopties. Morgen maar eens verder stoeien.
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1415 door profileer
Beantwoord door profileer in topic Re: Artisteer vraag
Hallo,

Als je in de Artisteer template gewoon de header en slogan tekst invult met elke gewenste letter en dan exporteert kun je die na installatie op de server opnieuw invullen. Dat werkt bij mij in ieder geval altijd prima.

Succes
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.521 seconden
Gemaakt door Kunena