Skip to main content

Vraag JFolder: :bestanden: Pad is geen map. Pad: customers/2/f/0/koinonia.be/httpd.www

Meer
11 jaren 1 maand geleden - 11 jaren 1 maand geleden #1913 door jollywood
Ik kreeg zojuist bijna dezelfde foutmelding ( JFolder::files: Path is not a folder) na het lokaal installeren van een backup van een site. ( met behulp van akeeba backup, sorry :D )

Bij mij is het opgelost door in de originele site de plugin SH404SEF uit te zetten, een nieuwe backup te maken, en deze backup lokaal te installeren.

Verder bleek dat om een of andere reden bij de eerste backup, met SH404SEF geactiveerd, de directory /logs en de daarin behorende index.php niet werden aangemaakt bij het lokaal terugplaatsen. Ook dit zou een reden kunnen zijn van de foutmelding.

Verdere werd mijn .htacces bestand hernoemd naar htacces.bak ( van linux naar xampp ).
Ik vermoed dat deze bij het uploaden naar linux (online ) server niet weer naar .htacces wordt vernoemd.

Wie weet zitten hier weer een aantal aanknopingspunten in.

Jollywood

Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Laatst bewerkt 11 jaren 1 maand geleden doorjollywood.
Onderwerp is gesloten.
  • sventje
  • sventje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1916 door sventje
Na bijna een uur met de helpdesk van de provider gewerkt te hebben zijn we tot de conclusie gekomen dat het een module was, gelinkt aan arislider.
Wat dus gedaan: de module verwijderd en een nieuwe gecreëerd en gelinkt aan de arislider. En jawel... dat was dan weer helemaal opgeplost...
:thanks:
Hartelijk dank voor jullie hulp en bijdrage.
Ook een hartelijke dank voor de hulpdesk van m'n provider die altijd klaar staan en enorm veel tijd steken in bijstand tot soms zover dat het soms eigenlijk hun zaak niet is.

:bravo:
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden
Gemaakt door Kunena