Skip to main content

Vraag Artikelen - Niet Zichtbaar maken Artikelen

  • ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 1 week geleden #2828 door ReneS50
Artikelen - Niet Zichtbaar maken Artikelen werd gestart door ReneS50
Website (Joomla): v.Joomla! versie, 2.5.9.

Het ISSUE gaat om de volgende link: www.vanveenadministratie.nl/aktueel/39-de-woningeigenaar

Een aantal artikelen staan onder de link: aktueel (index), dit is niet de bedoeling dat die artikelen daar worden weergegeven. Hoe krijgen we daar de artikelen weg. De linkverbinding wordt gemaakt bij de opsomming.
We zijn aan het zoeken maar kunnen het even niet vinden waar we dit kunnen aanpassen!

Hoe we het wel willen hebben zie als voorbeeld bij: www.vanveenadministratie.nl/aktueel/35-d...e-inkomstenbelasting

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 week geleden #2843 door Cristina
Beantwoord door Cristina in topic Re: Artikelen - Niet Zichtbaar maken Artikelen
Beste ReneS50,

eerste een vraagje over de pagina waar ze nu staan, is deze gemaakt als een blog of als een gewoon artikel??
Wat je altijd kan doen is deze gepubliceerden, in je admin, maar dat betekend dat ze nergens meer staan.
Als je wel wil hebben maar als link in je tekst verwerken dan moet je ze toevoegen in de artikel.
Ik kan niet veel zien van je site omdat je de anticopy heb toegepast ;)

groetjes Cristina

Met honing bereik je meer dan met azijn :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 week geleden #2847 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Artikelen - Niet Zichtbaar maken Artikelen
Om dit te kunnen bekijken is het handig om te weten hoe de verschillende menu items zijn ingesteld (blog/enkel artikel) etc. Daarnaast merk ik op dat de website op sommige punten niet goed wordt weergegeven; er vallen stukken tekst weg en afbeeldingen staan door de tekst heen (of andersom). www.vanveenadministratie.nl/aktueel/39-de-woningeigenaar deze pagina met 2 kolommen voor de content komt niet lekker over, kolommen te smal waardoor hoofdingen van artikelen in elkaar gedrukt worden en tekst rommelig wordt weergegeven (en dus ook deels wegvalt)


Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 1 week geleden #2863 door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: Artikelen - Niet Zichtbaar maken Artikelen
Hoi Christina, anticopy heb ik inmiddels even uitgezet, zodat je wat makkelijker kan kijken met betrekking tot dit issue. Ben zelf even aan het zoeken geweest maar kan geen instelling even vinden om dit te wijzigen. Voor zover ik zelf kan nagaan is de pagina waar ze op staan aangemaakt als artikel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 week geleden #2868 door Cristina
Beantwoord door Cristina in topic Re: Artikelen - Niet Zichtbaar maken Artikelen
Hoi Rene,

dank je dat je ff je anticopy hebt uigeschakeld.
Als ik naar de bron kijk kom ik bij de artikel kan ik wel zien dat de <div class="blog"> is dat zou de reden kunnen zijn.
Echter weet ik dat niet zeker... Maar ik vermoed dat dat het zal zijn. Want als ik verder kijk naar je andere artikelen daar komt de <div class="blog"> niet voor.
Wat ook Jheroen aangeef is ook wel nodig om te weten, is hoe de menu items zijn ingesteld.
Misschien kan je ons een beetje meer informatie geven zodat we kunnen helpen...



Met honing bereik je meer dan met azijn :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 1 week geleden #2872 door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: Artikelen - Niet Zichtbaar maken Artikelen
Hoi Chistina,

Bedankt voor je reactie, zou je aan kunnen geven hoe de Menuitems is Joomla dienen te staan (waar kan ik dat aanpassen), zal dan alle menuitems even checken of ze daar aan voldoen. Ben ook al op Google aan het zoeken geweest, maar kan het niet echt vinden. Ik Probeer elke avond zelf even te zoeken naar de oplossing, maar zit qua zoeken even niet op juiste weg. Heb wel veel aan jullie reactie. Hiervoor mijn hartelijke dank.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden
Gemaakt door Kunena