Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Robots

Robots 5 jaren 4 maanden geleden #1

• nicole
  • nicole's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Wat is de beste keuze om bij algemene instellingen bij Robots te plaatsen? index-follow;
no index,no follow of wat? als ik de site niet op adres intik in google, maar gewoon:B&B en de naam; zie ik geen link naar de hoofdpagina vermeld staan, maar wel naar  andere pagina's zoals: foto's; route; enzm; op elke pagina afzonderlijk staan metadata algemeen, moet dat veranderen?
Discussie gesloten.

Re: Robots 5 jaren 4 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Om je gehele website te laten bekijken door de zoekmachine heb je  index, follow nodig.
Geen idee waarom je bij je website niet wilt dat hij in zijn geheel bekeken word door de zoekmachine.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Robots 5 jaren 4 maanden geleden #3

• nicole
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt voor het antwoord; ik had er geen idee van wat ik moest kiezen; inderdaad; google mag de hele site zien en volgen,
wat kan ik nog doen om beter gevonden te worden? :-\
Discussie gesloten.

Re: Robots 5 jaren 4 maanden geleden #4

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Er zijn veel dingen die je kan doen maar niets garandeert dat je ook beter gevonden word. onze internetgod Google heeft een aantal dingen waarmee hij je website beoordeelt.
Wat je zo wie zo kan doen is eens kijken of de titels van de pagina en de daarbij horende zoekteksten kloppen. Kijk hier voor wat de zoeker bij Google of een andere zoekmachine nu ziet. En als je dan toch daarmee bezig gaat vul dan ook gelijk de zoekwoorden, keywords, in want Google mag dan wel zeggen dat ze er geen gebruik van maken maar er zijn nog meer zoekmachines.
Behalve het gevonden worden via de teksten is het ook van belang dat de pagina snel is. Google is, jammerlijk genoeg, toch diegene die het meest te vertellen hebt en wil graag snel resultaten laten zien en wil ook dat de pagina snel inlaadt. Kijk hier eens wat Google vindt van je pagina en kijk dan ook gelijk even naar hoe jullie website er uit ziet op een mobieltje. Bedenk dat steeds meer mensen wel even iets opzoeken op internet door gebriuk te maken van dat desbetreffende mobieltje.
Dan is er ook nog een waardering voor de website en die word ook weer bepaald door Google. De Pagerank word berekend door de leeftijd van de website, het aantal linken naar de website van relevante sites en weer de snelheid volgens berichten. De werkelijke berekening is geheim. Op dit moment heb je geen pagerank wat je hier kan uittesten .
En als laatste wil ik opmerken dat ik de website eens kritisch zou bekijken want op de voorpagina kom ik tekst tegen en als laatste het woord foto. Nu denk ik dat daar een foto moest staan maar ik zie hem niet. Ook de slidshow bij foto's zou ik eens kritisch bekijken want het pand is wel leuk maar ik zou ook wel een kamer willen zien en iets meer van de omgeving. En maak de foto's van dezelfde grote.
Mocht je meer willen weten staat mijn websiteadres hier onder ;-)
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Robots 5 jaren 4 maanden geleden #5

• nicole
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
dank u voor de uitleg; ik zal deze avond eens alles overlopen; ik moet wel zeggen dat de site nog niet af is; inderdaad, de foto's ontbreken, en het fotoalbum is gevuld met wat foto's om uit te proberen. De B&B heeft vertraging opgelopen met de verbouwingen, het doel was om met Pasen te openen, maar het is nog niet zeker dat het lukt; dus de afwerking van de site laat op zich wachten...ondertussen tracht ik alles te verzamelen dat nodig is om zo goed als mogelijk gevonden te worden :o
nogmaals mijn hartelijke dank voor de hulp,
Nicole
Discussie gesloten.

Re: Robots 5 jaren 4 maanden geleden #6

• Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Er bestaan geen domme vragen
  • Ontvangen bedankjes 39
Hoi Nicole,

Als aanvulling op Leen het volgende. De wijze van beoordeling van je site door de verschillende zoekmachines is continue aan verandering onderhevig. Daarom is het belangrijk dat je aan je site blijft werken en vernieuwen en dit blijft bewaken.
Het wijzigen van content en het toevoegen van nieuwe content is bijzonder belangrijk voor je ranking.
Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.522 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop