Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: rokgallery geeft steeds foutmelding

rokgallery geeft steeds foutmelding 5 jaren 1 week geleden #1

• walberg
  • walberg's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb de template Fresco van Rockettheme,  ik krijg steeds de melding:
UNHANDLED ERROR [8192] preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead /Applications/MAMP/htdocs/libraries/rokcommon/RokCommon/Service/ContainerImpl.php:454
Dus ik kan niets veranderen, direct al bij het openen van Rokgallery krijg ik meteen deze melding.  Ik heb ook al eens geprobeerd om Rokgallery apart te installeren dan heb ik wel de mogelijkheid om de titels te editen maar opslaan krijg ik weer bovenstaande melding.  Ook rokcommon opnieuw geinstalleerd maar dan krijg je de melding dat deze de versie 3.1.6 moet hebben, nou je komt nooit hoger dan 2.1  Vraag ook al op het forum van Rockettheme gesteld en het enige wat ik te horen krijg is installeer de template opnieuw,  natuurlijk ook al eens gedaan.  Hele htdocs leeg en opnieuw gevuld met de files uit de rocketlauncher.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: rokgallery geeft steeds foutmelding 5 jaren 1 week geleden #2

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 42
Hallo,

heb je site online? of draai je de site op je pc (localhost)?

Groeten Ron  ;)
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Re: rokgallery geeft steeds foutmelding 5 jaren 1 week geleden #3

• Jheroen
  • Jheroen's Profielfoto
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
dit ligt hoogstwaarschijnlijk aan de lokale installatie, je kunt beter op een subdomein op een live server werken dat scheelt veel gedoe  :offtopic_happy:
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434

Re: rokgallery geeft steeds foutmelding 5 jaren 1 week geleden #4

• walberg
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik was inderdaad aan het testen op localhost ik wil namelijk pas op het domein installeren als ik precies weet hoe ik alles wil hebben en natuurlijk ook zodra ik precies weet hoe die Rokgallery werkt.  De site is dagelijks in gebruik en wil hem dus niet wekenlang offline hebben voor de nieuwe installatie.  Ik ga maar eens kijken of ik even op het domein van mijn email dit template kan installeren. Nadeel is dat google dan ook meteen weer gaat reageren en daar ben ik dan niet echt blij mee zolang ik aan het testen ben.

Re: rokgallery geeft steeds foutmelding 5 jaren 1 week geleden #5

• walberg
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Jheroen heeft gelijk,  op een echte server kan ik gewoon wel kiezen/aanmaken galleries.
Ik heb nog even geprobeerd om te kijken of rocksprocket (dat was de originele gallerie) nu ook te editen was maar die blijft grijs,  ik kan alleen de image kiezen maar de titel en beschrijving blijft grijs en kan niet veranderd worden dus multistyles  framework en extension van de rocketlauncher zijn niet te wijzigen.

Laast bewerkt: door walberg.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.539 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop