Skip to main content

Vraag Letterype PHP

  • Wilma
  • Wilma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
9 jaren 8 maanden geleden #8914 door Wilma
Letterype PHP werd gestart door Wilma
Ik werk met Joomla 2.5 22.
En heb een medewerkersbeschikbaarheidsmodule (wrapper) gemaakt (website net in aanbouw, www.consultonthejob.nl )
Nu wil ik het lettertype van de module aangepast hebben. En heb
Module class achtervoegsel: p.beschikbaarheid{ font-family: "Helvetica Neue",Helvetica,Arial,sans-serif;}
Maar het lettertype veranderd niet.
Kan iemand me helpen?
Onderwerp is gesloten.
Meer
9 jaren 8 maanden geleden #8921 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: Letterype PHP
Even kijken of ik het goed begrijp;
Je wilt een ander lettertype gaan gebruiken en hebt daarom bij de module class achtervoegsel p.beschikbaarheid{ font-family: "Helvetica Neue",Helvetica,Arial,sans-serif;} neer gezet.

De module class achtervoegsel kan je gebruiken om beschikbaarheid daar neet te zetten (vergeet niet om er een spatie voor te zetten) en dan kan je in je css bestand .beschikbaarheid p{ font-family: "Helvetica Neue",Helvetica,Arial,sans-serif;} neer zetten.
Dat zou wel moeten werken maar ik kan voorlopig even niet helpen als het niet werkt.
Maar er zijn hier nog veel meer mensen met meer  intelligentie dan mij.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
Meer
9 jaren 8 maanden geleden #8924 door webkneus
Beantwoord door webkneus in topic Re: Letterype PHP
Ik snap de titel van het topic niet helemaal, een lettertype heeft niets met PHP te maken.
Onderwerp is gesloten.
  • Wilma
  • Wilma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
9 jaren 7 maanden geleden - 9 jaren 7 maanden geleden #8944 door Wilma
Beantwoord door Wilma in topic Re: Letterype PHP
@arjan waar in de php moet ik dan p.beschikbaarheid{ font-family: "Helvetica Neue",Helvetica,Arial,sans-serif;} zetten?
Hieronder het eerste deel van de php. Dank!
Code:
<?php $page = $_SERVER['PHP_SELF']; $sec = '30'; header("Refresh: $sec; url=$page"); header("Pragma: public"); header("Expires: 0"); header("Cache-Control: must-revalidate, post-check=0, pre-check=0"); header("Cache-Control: private", false); header("Content-Transfer-Encoding: binary"); echo ("<link rel='stylesheet' type='text/css' href='opmaak.css'>"); echo ("<div class='beschikbaar'>");

Edit Otto: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, zie voor uitleg: forum.mijnjoomlaforum.nl/forumregels-en-...elingen/forumregels/ .
Laatst bewerkt 9 jaren 7 maanden geleden doorWilma.
Onderwerp is gesloten.
Meer
9 jaren 7 maanden geleden #8945 door webkneus
Beantwoord door webkneus in topic Re: Letterype PHP
@Wilma, ik zei al eerder dat je dit niet in PHP moet aanpassen. Dit omdat PHP niets met stylen te maken heeft. Ga op cursus ofzo, of lees bijvoorbeeld dit:
www.w3schools.com/html/html_css.asp

Maar doe niet zo eigenwijs!
Onderwerp is gesloten.
  • Wilma
  • Wilma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
9 jaren 7 maanden geleden #8946 door Wilma
Beantwoord door Wilma in topic Re: Letterype PHP
@webkneus Even voor de duidelijkheid. Dat was geen eigenwijsheid, ik begreep de verschillende berichten niet. #langetenen #wiljevriendelijkblijven
Overigens begrijp ik nog steeds niet wat te doen
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden
Gemaakt door Kunena