Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Breedte sub-menu's in Vert. Menu (Artisteer 4.0)

Breedte sub-menu's in Vert. Menu (Artisteer 4.0) 5 jaren 11 maanden geleden #1

• SPABO
  • SPABO's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt!
  • Ontvangen bedankjes 0
In tegenstelling tot V3.1 passen de sub menu's zich niet meer aan de lengte van de "menutekst"

Zie een test template wat ik tijdelijk heb geladen in www.spabogolf.nl

Onder de HOME in het HOR menu zie hoe het zou moeten kunnen.

Onder de HOME in het VERT menu zie je wat ik bedoel
"Carpe Diem"
Discussie gesloten.

Re: Breedte sub-menu's in Vert. Menu (Artisteer 4.0) 5 jaren 11 maanden geleden #2

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 17
Hoi Spabo

Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe dat was met Artisteer 3.1. Voordeel van artisteer 4 is dat je met hor menu nu diverse mogenlijkheden hebt mbt menu gebied.

Je zou je verder kunnen afvragen of een lange tekst als menu wel ideaal is. Het menu moet natuurlijk geen verhaal op zich worden, maar puur en alleen een link naar dat verhaal. Het is mij daarom tot nu toe nog niet opgevallen.

Maar dit is een punt en wellicht zou dat eens op het forum van Artisteer genoemd kunnen worden.

Groetjes
Renata
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Discussie gesloten.

Re: Breedte sub-menu's in Vert. Menu (Artisteer 4.0) 5 jaren 11 maanden geleden #3

• SPABO
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Natuurlijk heb je dat nog wel Renata!!
En natuurlijk heb ik deze vraag al gesteld bij Artisteer US, alsmede "elders"

Hoe het ook zij, of de teksten nu lang, te lang, of veel te lang zijn, dat is aan de webheerder, het sub-menu items moet zich gewoon aan de lengte aanpassen.

Het lijkt er op het de breedte van het sub menu item een "relatie" heeft met de breedte van het menublok.

Jij had toch ook "iets" met dat Vert Menu icm Virtue zag ik, was dat opgelost?
"Carpe Diem"
Discussie gesloten.

Re: Breedte sub-menu's in Vert. Menu (Artisteer 4.0) 5 jaren 11 maanden geleden #4

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 17
lol ik gebruik nooit lange beschrijvingen in een menu indien ik een website bouw..dus ik heb echt geen idee. Natuurlijk is het aan de website beheerder zelf, maar ik heb dat probleem iig nog niet gehad omdat ik altijd korte titels gebruik. Ik ben benieuwd of Artisteer dit dan gaan fixen want het kan idd lastig zijn.

mbt probleem menu in VM ik zie dat iemand daar gereageerd heeft met een misschien een oplossing. Ik zal er eens weer induiken. Te druk gehad met andere zaken.

Groetjes
Renata
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Discussie gesloten.

Re: Breedte sub-menu's in Vert. Menu (Artisteer 4.0) 5 jaren 11 maanden geleden #5

• HeuF
  • HeuF's Profielfoto
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

In tegenstelling tot V3.1 passen de sub menu's zich niet meer aan de lengte van de "menutekst"
Zie een test template wat ik tijdelijk heb geladen in www.spabogolf.nl
Onder de HOME in het HOR menu zie hoe het zou moeten kunnen.
Onder de HOME in het VERT menu zie je wat ik bedoel

Ik herken het probleem niet. Welke versie gebruik jij op dit moment?
Discussie gesloten.

Re: Breedte sub-menu's in Vert. Menu (Artisteer 4.0) 5 jaren 11 maanden geleden #6

• SPABO
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Herken je het probleem niet of zie je het niet?

Als je in linker menu op Home_Links drukt, zie het submenu, de bovenste menu item zou ook een lange onafgebroken regel moet zijn.
Net zoals je onder HOME ziet in het HORIZONTALE menu

Gebruik Versie 4.0
"Carpe Diem"
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.564 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop