Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: foutmelding in template

foutmelding in template 5 jaren 11 maanden geleden #1

• peterarendse
  • peterarendse's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Voor onze voetbalvereniging heb ik de volgende gratis template gedownload: Soccer Free Joomla 2.5 Templates(joomlatemplates-spirit.blogspot.com)en krijg direct de volgende foutmelding in beeld:

( ! ) SCREAM: Error suppression ignored for ( ! ) Notice: Undefined variable: baseUrl in C:\wamp\www\rcz\templates\soccer_j2.5\index.php on line 49 Call Stack #TimeMemoryFunctionLocation 10.0013146912{main}( )..\index.php:0 20.18195286360JSite->render( )..\index.php:48 30.18215287120JDocumentHTML->parse( )..\application.php:259 40.18215287144JDocumentHTML->_fetchTemplate( )..\html.php:414 50.18235287392JDocumentHTML->_loadTemplate( )..\html.php:591 60.18305329472require( 'C:\wamp\www\rcz\templates\soccer_j2.5\index.php' )..\html.php:531 /">

Ik heb de nieuwste versie van wamp server en joomla 2.5.8 stable geinstalleerd.
Kan iemand mij helpen met wat ik eventueel moet instellen of veranderen om de foutmelding kwijt te raken?

Met vriendelijke groet,

Peter Arendse
Voetbalvereniging RCZ Zaandam

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: foutmelding in template 5 jaren 11 maanden geleden #2

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 17
Beste peterarendse

Allereerst van harte welkom bij MijnJoomlaForum namens het gehele team.

Ik heb even voor je gegoogeld en wat ik zo zie is dat deze waarschuwing niet van erg hoge level is. Waarschijnlijk doet iemand iets goeds, maar net niet op de juiste wijze.

Je zou wel kunnen checken of je dat met andere templates ook hebt en of jouw template wel helemaal geschikt is voor Joomla 2.5.8. Zet eens een meegeleverde template van Joomla op standaard en kijk dan of deze waarschuwingen nog steeds verschijnen.

Indien je dit bij andere templates niet hebt, misschien is het een optie uit te kijken naar een andere template of...

Je kunt de waarschuwing level wat lager zetten in beheer. Dit doe je in de backend:

website > algemene instellingen > server > foutreportage

Groetjes
Renata
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Laast bewerkt: door Renata.

Re: foutmelding in template 5 jaren 9 maanden geleden #3

• webhebbie
  • webhebbie's Profielfoto
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
hallo peterarendse,
heb ook even de template van jou binnen gehaald van de site welke je aangaf en geinstalleerd geeft bij mij ook niet helemaal juist weer. heb hem weer gedeinstalleerd en een andere gedownload en deze gaat wel goed. Misschien ook optie voor jou?
http://www.joomla24.com/remository/finishdown/5609.html

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop