Skip to main content

Vraag dropdown menus verdwijnen onder IE

Meer
11 jaren 1 maand geleden #1258 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: dropdown menus verdwijnen onder IE

@Ron
Heb de site in comp. IE6/IE7/IE8 etc getest, dat is niet het probleem verwacht ik

Hallo Spabo,

Getest en hij was bij jou goed?

Groetjes Ron :)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1260 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: dropdown menus verdwijnen onder IE
Hallo Theo,

of maak van je plugin overzicht een printscreen.

En schakel ze of allemaal uit of de plug-ins uit waar je van denkt hé die heb ik net geïnstalleerd en daar kan misschien het probleem in zitten.

Door middel van de printscreen kun je zien of je alles weer aan hebt staan zodat alles weer werkt ;)

Succes ermee ik ga even aan het werk.

Groetjes Ron :)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
  • SPABO
  • SPABO's Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt!
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1268 door SPABO
Beantwoord door SPABO in topic Re: dropdown menus verdwijnen onder IE
@Ron, was even niet duidelijk: ook in de IE6/7/8 en 9 modus werkt het drop down niet
Denk dat er toch iets in zijn menu indeling/instelling/toewijzing oid aan de hand is!

@klaver
Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen, gebeurde dit plots ? Of vanaf het begin.

Installeer de template anders nog eens onder een andere naam, zet deze als standaard en kijken wat er gebeurd

"Carpe Diem"
Onderwerp is gesloten.
  • theo 5467
  • theo 5467's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1388 door theo 5467
Beantwoord door theo 5467 in topic Re: dropdown menus verdwijnen onder IE
Ik heb intussen een schone installatie gedaan in een subdomein. Dan werkt het template perfect. (Grrrr....)
Daarna in de originele website alle plugins en extensies uit- en in-geschakeld; daarin is geen verandering te bemerken.

Ik heb het menutype gewijzigd (was een linktype  ::)) naar artikel. Als je nu de knop klikt in de menubalk komen daarna de submenu's beschikbaar om aan te klikken.
Is dus nog niet opgelost, maar wel een verbetering.
Allemaal bedankt voor jullie adviezen. Voorlopig mag dit op slot. Ik ga in alle rust verder zoeken.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.575 seconden
Gemaakt door Kunena