Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Module in de Header ..

Module in de Header .. 5 jaren 11 maanden geleden #1

• paulus
  • paulus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo,... In mijn Joomla-template van TemplateMonster wil ik in de header , links en rechts van het logo , modules . Dus twee in totaal.
Gantry, K2, Rokcandy en Superfish zijn ook aanwezig...

In een module moeten twee " plaatjes ". één is zichtbaar en de tweede wordt zichtbaar als je er met de " muis " over hovered .
Via templatemanager->templates->mijntemplate-preview...kan ik zien dat er 6 (zes) posities zijn in de header...
Van header-a tot header-f ..Als ik het goed begrijp kan op elk van deze posities een module bijv. ..

De volgende factoren zouden een rol spelen...:a, ModuleManager->New Module..
                                                                    b, templateDetails.xml ..
                                                                    c, index.php ..
                                                                    d, template.css ...

Klopt het dat deze factoren een rol spelen en hoe pak ik het aan...?

Groet,Paulush,..

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: Module in de Header .. 5 jaren 11 maanden geleden #2

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 17
Hoi

Ik denk dat het een kwestie is van improviseren en gebruik maken van een module welke je gewoon via de backend kunt installeren en deze een positie geven in je header. Ik begrijp van je dat je daar diverse module posities hebt.

Deze module vond ik:
www.joompad.be/index.php/modanimateimages.html

per plek wordt er gebruik gemaakt van 2 foto's bij deze module. Wil je het effect krijgen wat jij wilt bereiken. Dus 1 image pas zichtbaar bij mouse over, dan maak je 1 van de 2 gelijk aan de achtergrond van je website.

Is dit niet wat je bedoelt, wellicht kun je dan een url van je website hier geven, dan kunnen de leden even kijken.

Groetjes
Renata
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Re: Module in de Header .. 5 jaren 11 maanden geleden #3

• paulus
  • paulus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hej,Renata, dank, vooral die fade is mooi...ik ga 'ns goed kijken hoe het in elkaar steekt..

groet,paulush,.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop