Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: twitter module

twitter module 6 jaren 2 weken geleden #1

• Fineke
  • Fineke's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een website gemaakt en dat werkte helemaal goed. Nu is iemand anders verder gegaan met de site en die wilde twitter erin hebben. En dat is op een of andere manier zo vreemd gedaan dat ik zelf de module niet meer goed krijg op de juiste positie. Kan iemand misschien vertellen wat hier nu mis gaat.  :'(

www.ergosunline.nl
Discussie gesloten.

Re: twitter module 6 jaren 2 weken geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Voor zo ver ik kan zien word de twitter account niet goed ingeladen. Er staat geen javascript en html van twitter zelf.

Het rare is dat er wel css van twitter staat.

Advies; Module deinstalleren via beheren en opnieuw installeren en instellen.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: twitter module 6 jaren 2 weken geleden #3

• Fineke
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Arjan het probleem is ook dat degene die de site zou bijhouden gewoon in de pagina's is gaan plakken en ik niet weet waar die dat allemaal gedaan heeft.
Heb de module idd zoals jij het zegt gedeinstalleerd en weer opnieuw gedaan maar blijft het probleem geven.
Discussie gesloten.

Re: twitter module 6 jaren 2 weken geleden #4

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Oké Fineke, je hebt het nu over pagina's waarin die twitter is geplaatst en ik denk dat je dan de artikelen/teksten die hij/zij in Joomla zelf hebt getypt.
Om dat op te lossen zal je alle artikelen af moeten gaan om te kijken waar het staat en dan ook in de bron kijken want sommige code word niet getoond.

Hij/zij kan ook nieuwe modules hebben hebben gemaakt waarin hij heeft geprobeerd om de code voor twitter te plaatsen dus ook hier geld, kijk alle modules na.

Of je bedoelt dat hij het in de index.php van je template heeft getypt en dan moet je daarin zoeken naar dit,
<script charset="utf-8" src="http://widgets.twimg.com/j/2/widget.js">
               </script>
               <script>new TWTR.Widget({version: 2,type: 'profile',rpp: 4,interval: 30000,width: 288,height: 300,theme:
               {shell:{background:'#000000',color:'#ffffff'},tweets:{background:'#000000',color:'#ffffff',links:'#0097C5'}},
               features:{scrollbar:false,loop:false,live:false,behavior:'all'}}).render().setUser('Dekjam1').start();
               </script>
               <style type="text/css">#twtr-widget-1 .twtr-tweet a{color:#0097C5 !important;}#twtr-widget-1 .twtr-tweet
               a:hover{color: #0097C5 !important;}#twtr-widget-1 .twtr-bd, #twtr-widget-1 .twtr-timeline i a, #twtr-widget-1
               .twtr-bd p{color:#ffffff !important;}#twtr-widget-1 .twtr-doc, #twtr-widget-1 .twtr-hd a, #twtr-widget-1
               .twtr-hd a:hover, #twtr-widget-1 h3, #twtr-widget-1 h4{background-color:#000000 !important;color:#ffffff !important;}
               </style>

En de laatste mogelijkheid die ik dan nog heb is dat er aangepaste modules in je template zitten en dan moet er in je templatemap een map zitten met d naam html. In die map zitten dan weer andere mappen maar ik kan je niet vertellen welke want dat kan ik hier vandaan niet zien  ;)

Kijk daar eens rustig in rond, als die map bestaat, en laat ons dan weten welke map namen je hebt.

Eens kijken of we er zo uit komen.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: twitter module 6 jaren 2 weken geleden #5

• Fineke
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo Arjan,

Het wordt gewoon lastig, er wordt nog steeds ook door de ander van alles geprobeerd en uitgetest dat het voor mij gewoon onmogelijk is om het op te lossen. Ik heb nu mail eruit gedaan dat ik nu niet meer verder ga met uitzoeken. Het is gewoon geen doen zo. Dus laten we dit topic maar voor nu sluiten maar wil je wel hartelijk danken voor je hulp.  ;)
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop