Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Transparantie is veranderd.

Transparantie is veranderd. 5 jaren 9 maanden geleden #1

• Handbiker
  • Handbiker's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
:D Hallo,

Ik heb een site gebouwd voor een kennis, maar nu is de transparantie van de template veranderd maar ook de randen zijn weg, deze heb ik gemaakt met artisteer 3.0, als ik de standard templates gebruik heb ik hetzelfde probleem, heeft iemand een oplossing. Het gaat om http://www.vitaal-dussen.nl
Laast bewerkt: door Handbiker.
Discussie gesloten.

Re: Transparantie is veranderd. 5 jaren 9 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Als ik kijk dan zie ik een transparant beeld met zwarte letters die over de achtergrond heen scrolt.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Transparantie is veranderd. 5 jaren 9 maanden geleden #3

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 87
Hoi Handbiker,
Ook ik zie wat Arjan ziet in diverse van de menu's(niet alle)
en bij menu onze spoters zie ook ook soort kaders/randjes om de plaatjes etc
Gekeken met internet explorer 10 ,Google Chrome Beta versie,en
Firefox Aurora.
M.v.g Leen
Discussie gesloten.

Re: Transparantie is veranderd. 5 jaren 9 maanden geleden #4

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 18
Je bouwt wel een website Joomla 2.5 met een erg oude versie van Artisteer. Ik weet niet of deze wel helemaal compatible is met Joomla 2.5.

Lees hieronder. bron Artisteer zelf:

Artisteer 3.0 Update for Joomla 1.7
July 19, 2011

Due to today's release of Joomla 1.7 we are updating Artisteer 3.0 to support this new version of Joomla.

Artisteer 3.0.0.41778 for Windows

This Artisteer update also resolves various minor bugs and crashes reported to our product support.
Please treat this update as a Release Candidate while we will still test it with Joomla 1.7 for a few days.
Once fully tested it will replace the official Artisteer version 3.0 on our website.
We are also working on a corresponding Mac update.

1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Discussie gesloten.

Re: Transparantie is veranderd. 5 jaren 9 maanden geleden #5

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Uit je reactie bij de tweede, en zelfde, vraag begrijp ik dat je een semi transparante achtergrond had achter de artikelen.
Nu kom ik wel diverse malen in je css tegen dat je een achtergrond positie aangeeft en dergelijke maar nergens staat in je css wat dat dan moet zijn.
Dat kan niet verdwenen zijn door dat er een foto of artikel is geplaatst dus heb je het misschien in het artikel zelf gezet en dan kan je het wel kwijt raken als daarin iets aangepast word.

Mijn advies is om de template weer eens op de tekentafel te leggen en eens rustig te gaan kijken wat je allemaal bent vergeten om in te vullen in het css.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Transparantie is veranderd. 5 jaren 9 maanden geleden #6

• Handbiker
  • Handbiker's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb een andere template geprobeerd met hetzelfde resultaat, zelfs de template beez_20 doet ook vreemd, dus lijkt het niet aan de template te liggen, ik ben ook maar leek, die met veel plezier knutselt aan website's. Het lijkt wel er iets in de css wordt overschreven. Ik heb er met firebug ook naar gekeken maar en vergeleken met een andere site, maar mijn css staat nog in de kinderschoenen.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.538 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop