Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: VitaBook geeft problemen bij meertalige website

VitaBook geeft problemen bij meertalige website 5 jaren 7 maanden geleden #1

• FranklinVdp
  • FranklinVdp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Nog een schoonheidsfoutje ontdekt in onze site ( www.kfcaalbekesport.be ).
Het geïnstalleerde Gastenboek (VitaBook) geeft volgende problemen:
    * bij switchen tussen de 2 talen wordt een "Error page 404" weergegeven.  Als ik in de adresbalk kijk, blijkt (ondanks het feit dat de associatie correct staat) er niet gewisseld te worden tussen de NL-versie (gastenboek.html) en de FR-versie (livredor.html).  Bij beiden blijft de html code van de vorige taal behouden.  Wanneer je dan manueel de titel in de juiste taal intypt, komt je wel netjes terecht op de juist taal.
Enig idee wat er verkeerd loopt?
    * in beide versies blijkt er ook iets mis te lopen met andere geïnstalleerde modules.  Zowel VTEM Caroussel als VTEM Facebook tab lijden hieronder.  De eerste blijft vast staan (i.p.v. te roteren) en van de onderste module worden de sponsorlogos gigantisch groot en enveneens stationair weergegeven.  De tweede (Facebook) komt op een plaats te staan waar hij niet hoort te staan (helemaal onderaan de pagina).
Enig idee wat hier verkeerd loopt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: VitaBook geeft problemen bij meertalige website 5 jaren 7 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 106
Hallo FranklinVdp,

Misschien vreemde vraag maar hoeveel talen heb je site
omdat ik niet goed begrijp ik zie nl bij jou vlaggetjes
de bovenste zou België moeten zijn ?  Zo ja waarom krijg ik als ik met muis boven hang
dat English(UK) maar als ik er op druk gewoon Nederlandse taal
de onderste is wel goed dat is Frans  en dat meld hij ook
Mogelijk dat daar ergens de fout verscholen zit?
en nou zeg ik zo maar wat misschien ook reden van probleem zoekmachine  google ?
Dus ik denk dat je nog eens heel goed de taal instellingen moet nakijken mogelijk klein foutje
ergens bij Taalbeheer: Talen voor inhoud of zo ?
M.v.g Leen

Re: VitaBook geeft problemen bij meertalige website 5 jaren 7 maanden geleden #3

• FranklinVdp
  • FranklinVdp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Idd Leen, dat was me nog niet opgevallen.
Het Belgische vlagje staat eigenlijk voor Vlaams (Nederlands) maar aangezien er hier geen vlagje van bestaat...
Om te vermijden dat ik een Nederlands vlagje (waar ik op zich niks op tegen heb uiteraard) heb ik die keuze gemaakt.
Is ondertussen opgelost, maar mijn eerder vermeld probleem is daarmee helaas niet van de baan.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop