Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: AllVideos + JCE Editor --- video verdwijnt na wijziging in content

AllVideos + JCE Editor --- video verdwijnt na wijziging in content 4 jaren 10 maanden geleden #1

• PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi,

Als ik een video toevoeg in de content via you tube code en ik sla de content op maar ga later terug om iets aan te passen dan is de volledige video code verdwenen. Ik hoorde van iemand dat dat aan de editor kan liggen. Ik gebruik All Videos en de JCE Editor.

Groet  ;D

Discussie gesloten.

Re: AllVideos + JCE Editor --- video verdwijnt na wijziging in content 4 jaren 10 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 80
Mogelijk heb je iets aan deze info kijk dan of het zo al voor je staat
ingesteld.
Edit [Leen]: Ik heb de link topic aangepast zodat nu uitleg in Nederlandse taal duidelijk is voor andere lezers.
http://help.mijnjoomlaforum.nl/Handleidingen-Joomla-2.5.x/iframe-inschakelen-in-jce-editor-voor-joomla-2-5-en-3-x.html
M.v.g Leen
Laast bewerkt: door Leen.
Discussie gesloten.

Re: AllVideos + JCE Editor --- video verdwijnt na wijziging in content 4 jaren 10 maanden geleden #3

• PiscesMedia
  • PiscesMedia's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Top!

Dat is nog eens een snelle en duidelijke oplossing.
Ik zie nu ook het in de content editor dat er een video geplaatst is, dat zag ik eerst niet.
Dit werkt een stuk prettiger. 

Groet
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop