Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Modules draaien in de soep.

Modules draaien in de soep. 5 jaren 3 weken geleden #1

• FranklinVdp
  • FranklinVdp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Op m'n site ( www.kfcaalbekesport.be ) heb ik een aantal extensiemodules lopen (o.a. Facebook, VTEM Caroussel,...).
Nu draait alles in grote lijnen perfect.  Alleen ben ik vandaag, per toeval, op een aantal "happeringen" gestoten in het (en dat is net het rare) Nederlandstalige gedeelte van de site.
Ik wou immers een aantal toevoegingen doen met het oog op het nieuwe voetbalseizoen.
Wanneer ik die zaken toevoeg (opgeslagen als kopie en daarna aangepast) blijken plots de Facebookmodule en de beide modules van VTEM Caroussel in de soep te draaien (zie: http://kfcaalbekesport.be/nl/jeugd/sjouwercupnl/sjc2015nl/sjc2015inschrijvingennl.html ).  Normaal moeten die netjes roteren zoals hier: http://kfcaalbekesport.be/nl/jeugd/sjouwercupnl/sjouwercup2014nl/sjouwer-cup-2014-inschrijvingen.html.   Maar dit is dus niet het geval.

Wat ik ook vaststel is dat bij het aanklikken van een menu, vanaf bij niveau 2 de subcategorieën hier ook deze modules in de soep draaien.
Zoals reeds gezegd: op het Franstalige gedeelte (nochthans op dezelfde manier aangemaakt als het Nederlandstalige) draait alles perfect.
Heeft er iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Discussie gesloten.

Re: Modules draaien in de soep. 5 jaren 3 weken geleden #2

• FranklinVdp
  • FranklinVdp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ondertussen zelf oorzaak gevonden.  Blijkbaar stond m'n cache aan en dit gaf een conflict.  Bij deze mag dit item op slot.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop