Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: course manager

course manager 4 jaren 3 maanden geleden #1

• cb
  • cb's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb enkele maanden terug course manager aangekocht om ticketten online te reserveren. Maar ik wil de layout aanpassen van een formulier en ik kan nergens het bestand terugvinden. in de documentation kan ik wel enkele aanpassen, maar net niet hetgeen ik wil wijzigen.
Heeft iemand ervaring met deze extensie. Op de site van de extension zelf vind ik nergens info, heb er ook al op het forum van de ontwikkelaar mijn vraag gesteld, maar geen reacties.
Kan er mij iemand helpen
Dit formulier wil ik aanpassen: http://milaus.be/inschrijven-online/cart

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: course manager 4 jaren 3 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 80
hallo cb,
ik heb geen ervaring met deze extensie ,en inderdaad de website van de ontwikkellaar weinig tot geen info behalve een soort demo site waar ik ook niet echt veel ziet.
Vreemd ook dat er op de site geen documentatie te vinden is ,zat dat toevallig niet bij de aankoop ergens in programma zelf weg gewerkt? 
En je linkje wijst naar een bestelformulier dus lijkt me dat dat ergens in admingedeelte van hun dashboard of zo moet staan
in de demo site zou ik zeggen ergens bij email template
http://demo3.profinvent.com/administrator/index.php?option=com_courseman&view=emailtemplates
M.v.g Leen

Re: course manager 4 jaren 3 maanden geleden #3

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Eventuele aanpassingen zouden gedaan kunnen worden met het css aanpassen of anders zou ik ook een overide adviseren van dit component.
Ken het component zelf niet maar wil wel kijken er naar als je mij het component wilt opsturen.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Re: course manager 4 jaren 3 maanden geleden #4

• cb
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb alle overige php-bestanden gevonden waar ik de view kan wijzigen, enkel en alleen de pagina waarin de gebruiker zijn gegevens moet invullen kan ik niet vinden.
De overige views zitten allemaal in het component bij het onderdeel views. En uiteraard hetgeen ik moet wijzigen kan ik nergens terugvinden.
Daarna heb ik een override manueel aangemaakt en geplaatst in de juiste map, en dat werkt - taalbestanden wijzigen is ook gelukt. Maar enkel alleen 1 pagina kan ik niet vinden.
Heb ondertussen via via een mail kunnen sturen naar de ontwikkelaar en nu wacht ik uiteraard nog even af voor ik verder ga zoeken.

Re: course manager 4 jaren 3 maanden geleden #5

• cb
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Dus wanneer de gebruiker op de link: tickets bestellen klikt ( http://milaus.be/inschrijven-online ) en van daaruit op reserveer nu, dan komt de gebruiker op een pagina waarin allemaal gegevens moeten ingevuld worden. Op deze pagina wil ik minder velden laten zien.
Maar de pagina kan ik niet vinden

Re: course manager 4 jaren 3 maanden geleden #6

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 80
hallo cb,

ik kan helaas  alleen maar op die demo site kijken maar hij is ook in Engels en toegang redelijk beperkt maar wat ik er van snapt is dat je dus
ergens in course manager hoofd paneel email templates moet zien staan en
ok die voorbeeld site staat daar dan een booking email template en  daar zie je dan alle velden staan welke je zelf toe  of juist weg kan halen.
dus ik neem aan dat het zo ongeveer bij jou ook zo is alleen misschien met andere namen.
M.v.g Leen

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.574 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop