Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: ik zoek extensie automatische email notifier naar alle geregistreerde gebruikers

ik zoek extensie automatische email notifier naar alle geregistreerde gebruikers 3 jaren 9 maanden geleden #1

• Renata
  • Renata's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 17
Hoi allemaal,

Voor een klant zoek ik een extensie voor Joomla 3.4.1 als volgt:

Algemene info: Deze website wordt besloten, dus alleen zichtbaar/toegankelijk voor geregistreerde bezoekers. Iedereen moet zich dus registreren.

Wens:
  • Graag de mogelijkheid dat users aan kunnen geven of ze een mailbericht willen ontvangen als er een nieuw bericht/artikel geplaatst is op de website. Zowel tijdens het registreren als achteraf. Dus ze vinken aan of ze dat wel of niet willen en ze kunnen hun email adres opgeven. (Bij registratie geven ze sowieso hun email adres op.)
  • De keuze moet er ook zijn dat ze zich hiervoor kunnen afmelden

Ik heb gezocht als een gek, maar wat ik vind is gebaseerd op cronjob zoals deze: http://extensions.joomla.org/extensions/extension/marketing/mailing-a-distribution-lists/j-mailalerts
Ze kunnen dan kiezen dagelijks, wekelijks etc een email bericht te ontvangen. Dat wil ik dus niet, maar dit:

Mijn klant zet een bericht op de website en automatisch wordt er op dat moment een email naar alle geregistreerde gebruikers toegezonden dat er een nieuw bericht is geplaatst.

Hebben jullie suggesties of ervaringen hierin?

Alvast bedankt voor het meedenken,

Groetjes
Renata
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: ik zoek extensie automatische email notifier naar alle geregistreerde gebruikers 3 jaren 9 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 80
Hallo Renata,
Heb je deze ook al eens bekeken of je daar iets mee kan ?
https://www.acyba.com/acymailing/features.html
M.v.g Leen

Re: ik zoek extensie automatische email notifier naar alle geregistreerde gebruikers 3 jaren 9 maanden geleden #3

• Renata
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 17
Hoi Leen, bedankt voor het meedenken!

Ik ken acymailing en deze werkt uitsluiten met cronjobs. Dus je kunt wel kiezen voor nieuwsbrieven sturen op ingestelde regelmaat, maar niet wanneer er nieuwe content is toegevoegd.

Ik ben een beetje uitgezocht dus ik hoop dat iemand hier DE plugin voor mij kan vinden.

Mocht dat niet lukken dan zal ik idd gebruik maken van een nieuwsbrief en deze standaard klaar maken. Zodra mijn klant nieuwe content toevoegt, hoeft ze slechts op 1 knop te klikken om de nieuwsbrief te versturen. Maar het zou mooi zijn als dat automatisch ging...

Groetjes
Renata
1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!

Re: ik zoek extensie automatische email notifier naar alle geregistreerde gebruikers 3 jaren 9 maanden geleden #4

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 80
Ha ik was er al bang voor maar omdat ik dit https://www.acyba.com/acymailing/78-acymailing-plugin-tagcontent.html   tegen kwam dacht ik dat misschien zou kunnen.
M.v.g Leen

Re: ik zoek extensie automatische email notifier naar alle geregistreerde gebruikers 3 jaren 9 maanden geleden #5

• Renata
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 17
Ja dat is een mooie plugin. Hiermee kun je bestaande artikelen toevoegen in je nieuwsbrief. maar ja hij werkt met cronjobs, dus automatisch stuurt hij wel nieuwsbrieven, maar doet dat uitsluitend op vooraf gedefinieerde regelmaat. Niet als er nieuwe content is toegevoegd.

Leen dank je wel evengoed!

Groetjes
Renata

Re: ik zoek extensie automatische email notifier naar alle geregistreerde gebruikers 3 jaren 9 maanden geleden #6

• Renata
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 17
ik heb wel een improvisatie oplossing en dat is gewoon gebruikmaken van een nieuwsbrief component. Ze kunnen zich ervoor aan en afmelden.

Het enige nadeel is dat mijn klant op een knop "verzenden" moet klikken zodra ze nieuwe content heeft toegevoegd. De nieuwsbrief wordt dan naar alle subscribers toegestuurd. De brief kan ik standaardiseren, dus veel werk voor mijn klant zal het niet zijn.

Groetjes
Renata

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.501 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop